"עדכון ביטחוני": שיחת טלפון נדירה בין נתניהו ולפיד

שעות ספורות אחרי הפיגוע הרצחני בבירה כינס ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד הערכת מצב בקריה בתל אביב, לפיד התקשר לראש הממשלה הנכנס נתניהו ועדכן אותו במידע ביטחוני

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 23/11/22 13:51 כט בחשון התשפג

"עדכון ביטחוני": שיחת טלפון נדירה בין נתניהו ולפיד
לפיד ונתניהו, צילום: Flash90

בעקבות הפיגוע הקשה בירושלים ראש הממשלה המיועד נתניהו קיבל לפני זמן קצר עדכון ביטחוני מראש הממשלה היוצא יאיר לפיד בעקבות הפיגוע בירושלים. ראש הממשלה המיועד נתניהו חיזק המאמצים ללכידת המחבלים והודה על העדכון הביטחוני.

מוקדם יותר היום הודיע לפיד כי יכנס הערכת מצב ביטחונית מהקריה בתל אביב. בהשתתפות שר הביטחון בני גנץ, השר לביטחון הפנים עמר בר-לב, ראש המל"ל איל חולתא, מפכ"ל המשטרה רב-ניצב יעקב שבתאי, ראש השב"כ רונן בר, סגן הרמטכ"ל אלוף אמיר ברעם, המזכיר הצבאי לרה"מ אלוף אבי גיל וגורמים נוספים.

יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ התייחס גם הוא לפיגוע וקרא להקמת ממשלת ימין במהירות האפשרית, "הטרור הערבי הרצחני מתדפק על דלתנו, חייבים להקים ממשלה לאומית מיד, אני קורא לראש הממשלה המיועד נתניהו לכנס את ראשי הסיעות כדי להגיע להסכמות ולהקים באופן מידי ממשלת ימין שתעשה שינוי אמיתי ותחזיר את הביטחון לאזרחי ישראל".

פיגוע משולב בירושלים: תדריך המפכ"ל בזירה


 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן