בן גביר בזירת הפיגוע: "להקים ממשלה כמה שיותר מהר"

בפיגוע משולב הבוקר בירושלים נרצח אדם אחד ועוד 18 נפצעו. השר המיועד לביטחון פנים, איתמר בן גביר הגיע לזירה ואמר: "צריך לגבות מחיר כבד מהטרור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/11/22 09:38 כט בחשון התשפג

בן גביר בזירת הפיגוע: "להקים ממשלה כמה שיותר מהר"
בן גביר בזירת האירוע, צילום: דוברות עוצמה יהודית

פיגוע משולב בירושלים: אדם נרצח ו-18 בני אדם נפצעו, מתוכם 3 קשה בפיצוצים בטרמפיאדה בכניסה לעיר ובצומת רמות, פצוע אחד נלחם על חייו. שר הביטחון המיועד, איתמר בן גביר הגיע לזירת הפיגוע בטרמפיאדה בכניסה לעיר שם קיבל תדרוך מהמפכ"ל, לאחר מכן נתן הצהרה לתקשורת בה אמר כי צריך לגבות מחיר מהטרור על מנת למגר את הטרור.

דבריו המלאים של איתמר בן גביר בזירה:

"צריך לגבות מחיר מהטרור"

"בוקר קשה. אנחנו בשרשרת של אירועים שלא מתחילה הבוקר. אתמול טירן פרו, רוצחים אותו וחוטפים את הגופה שלו. פיגוע באריאל, שני פיגועים בקרית ארבע ובמשך כל החודשים האחרונים גל של פיגועים שרק בניסים אנחנו לא סופרים עשרות של נפגעים".

"אני כמובן משתתף בצער המשפחה, מאחל רפואה שלמה לכל הפצועים ואומר בצורה פשוטה: צריך לנתק את השרשרת הזאת, צריך לגבות מחיר מהטרור. זה אומר לחזור לסיכולים הממוקדים, זה אומר להפסיק את החפלות בבתי הסוהר. לגבות מחיר מהטרור זה אומר שהבוקר בבתי הכלא הבטחוניים הכל צריך להיות סגור, אין יוצא ואין בא".

זירת הפיגוע

זירת הפיגוע צילום: דוברות איחוד הצלה

"לעבור בית בית, לחפש נשקים להחזיר את ההרתעה"

"לגבות מחיר מהטרור זה אומר להפסיק את התשלומים של רשות שהיא תומכת טרור. זה אומר לבדוק מאיפה המחבלים האלה יוצאים, להגיע לאותו הכפר, בין אם זה בתוך תחומי מדינת ישראל הקטנה ובין אם זה ביהודה ושומרון ולהטיל עוצר. לעבור בית בית, לחפש נשקים להחזיר את ההרתעה ולהחזיר את המשילות".

"אני לא אדבר על פוליטיקה אבל אגיד דבר אחד. חייבים להקים ממשלה כמה שיותר מהר - הטרור לא מחכה. שמעתי סקירה מהמפכ"ל, מטבע הדברים אני לא אומר מה שנאמר לי אבל אני כן אומר שאני סומך על כוחות הביטחון ואני נותן להם גב מוחלט. מכאן אני יוצא לבתי החולים לבקר את הפצועים. צריך לתת גב לחיילים שלנו, לשוטרים שלנו ולחזור לסיכולים הממוקדים. לחור לשלוט במדינת ישראל, לחזור להרתיע את הטרור, לגבות מחיר מהטרור".