נתניהו בירך יום חג לאומי: בסעודיה לא מפסיקים לחגוג את הניצחון

יום חופש הוכרז בסעודיה לרגל הניצחון של נבחרת הכדורגל הלאומית על הקבוצה הארגנטינאית, מי שהצטרף לאיחולי הברכה הוא ראש הממשלה המיועד נתניהו ששוחח עם הבלוגר הסעודי

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/11/22 22:17 כח בחשון התשפג

יום חג לאומי: בסעודיה לא מפסיקים לחגוג את הניצחון
צילום: shutterstock

נבחרת הכדורגל של סעודיה הביאה היום (ג') ניצחון מדהים במשחק מול נבחרת ארגנטינה, כאשר הביסה את ליונל מסי, שנחשב לאחד מגדולי הכדורגלנים בעולם והגיעה להישג מרשים, 2:1. המלך סלמאן בן עבד אל-עזיז, שותף אף הוא לחגיגות בממלכה הווהאבית ולרגל הניצחון שהכה גלים בעולם הכדורגל, הכריז על יום חג לאומי שיתקיים מחר בו יבוטלו הלימודים והעבודה והאזרחים יוכלו ליהנות מיום חופש ברקע הניצחון.

כזכור, נבחרת ערב הסעודית שיחקה היום נגד קבוצת ארגנטינה שכבר 35 משחקים לא הפסידה אף משחק, אך נראה שהמזל עמד לצידם של תושבי חצי האי הערבי כאשר הצליחו להביס את כוכבת הכדורגל. ערב הסעודית, שלא מדורגת בין כוכבות המונדיאל, ונחשבה לאחת החלשות בטורניר הכדורגל העולמי הפתיעה את כולם. 

מי שהצטרף לשמחה ולחגיגות הוא ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, אשר ערך שיחת טלפון עם הבלוגר הסעודי, מוחמד סעוד ובירך אותו ואת הנבחרת: "ארגנטינה זו קבוצת כדורגל נהדרת, ומסי הוא שחקן כדורגל מדהים, וזה מה שהופך את הניצחון של נבחרת סעודיה למרשים ביותר. מזל טוב". נתניהו ציין כי כל אזרחי ישראל התרשמו מהניצחון, "אני בטוח ששימח את כל אזרחי סעודיה". בתגובה השיב הבלוגר: "תודה רבה אדוני ראש הממשלה, אתה ראש ממשלה של שלום, ובעזרת השם השלום יגיע".