כרמל שאמה הכהן הוא ראש העיר שנחקר: "ממשיך להאמין ברשויות החוק"

ראש העיר שנחקר יחד עם רעייתו ועוד חשודים בחשד לפלילים בתחום הסתרת הכנסות נדל"ן הוא ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן. הוא נחקר ביחידה החוקרת של רשות המיסים ושוחרר בערבות | בפוסט בפייסבוק כתב: מוותר על איסור הפרסום

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/11/22 18:58 כז בחשון התשפג

כרמל שאמה הכהן הוא ראש העיר שנחקר: "ממשיך להאמין ברשויות החוק"
כרמל שאמה הכהן, צילום: Moshe Shai/FLASH90

עוד ראש עיר חשוד בפלילים: היום פורסם כי ראש עיר במרכז נחקר ברשות המיסים כמו גם רעייתו ועוד מספר חשודים בחשד לעבירות הנוגעות לנדל"ן שברשותו. בפוסט בפייסבוק ויתר כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת גן על צו איסור הפרסום. הוא שוחרר בערבות ויוכל לשוב מחר לעבודה בעירייה.

החשד: עבירות בתחום מיסי נדל"ן

הבוקר, הגיעו חוקרים של היחידה החוקרת בראשות המיסים לביתו של ראש עיר במרכז הארץ והוא נלקח לחקירה בחשד לעבירות מס בתחום הנדל"ן. לא רק ראש העיר נלקח לחקירה אלא גם רעייתו של ראש העיר ועוד גורמים המעורבים על פי החשד בפרשה. החשד הוא כי ראש העיר, רעייתו ושאר החשודים העלימו הכנסות בתחום הנדל"ן והחקירה כאמור, מתנהל ביחידה החוקרת של רשות המיסים בתל אביב, החשודים צפויים להשתחרר לביתם בתנאים מגבילים 

שאמה הכהן מחזיק בנכסים רבים בעיר רמת גן שלא כולם רשומים על שמו ולראש העיר בעלות חלקית בנכסים הללו כשחברה בה אישתו היא דירקטורית מחזיקה גם בחלק מהנכסים במשותף אליו. החשד הוא ששאמה הכהן העלים רבות מההכנסות על אותן דירות .

ויתר על איסור הפרסום

בפוסט שהעלה לאחר ששוחרר בפייסבוק אישר שאמה כי הוא ראש העיר שנעצר ואמר כי הוא מוותר על צו איסור הפרסום על שמו. "מוותר על איסור הפרסום ואם היה מותר לי הייתי משתף במלוא פרטי חקירתי היום ברשות המיסים. מדובר בי ואין לי מה להסתיר" כתב והוסיף: "חשוב לי מאוד להדגיש שלא נשאלתי ולו שאלה אחת על עיריית ר"ג או על תפקידי הציבוריים הקודמים. החקירה הנוגעת לענייני הפרטיים על דיווחי חברה, שהקמתי לפני 24 שנים ושכבר לפני 13 שנים התפטרתי מניהולה בהתאם לחובה המוטלת עלי כל חבר כנסת".

עוד הוסיף שאמה הכהן: "שיתפתי פעולה באופן מלא בחקירה ומטבע הדברים לא אוכל לפרט יותר בנושא בשלב זה, כבר מחר בבוקר חוזר לעבוד".