סמוטריץ' מרגיע: "בקרוב תקום ממשלה טובה"

יו"ר הציונות הדתית בהתייחסות למשבר בשיחות המשא ומתן מול הליכוד, אומר כי הממשלה תקום כבר בימים הקרובים: "המון-המון אתגרים מחכים לנו" | התנאי להצטרפות לממשלה: סמכויות רחבות על ניהול החיים האזרחיים של הישראלים ביהודה ושומרון

אלעד הומינר עמיאל ירחי אלעד הומינר ועמיאל ירחי, חדשות כיפה 21/11/22 11:39 כז בחשון התשפג

סמוטריץ' מרגיע: "בקרוב תקום ממשלה טובה"
סמוטריץ', צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מרכיבים קואליציה. שיחות המשא ומתן בין עוצמה יהודית ובין הליכוד הופסקו אמש והשיחות עם הציונות הדתית עודן תקועות ובאופן כללי נראה כי הממשלה רחוקה מאוד מהקמתה. בזמן שהשותפות בגוש הימין מנסות לגשר על הפערים הרבים, יו"ר הציונות הדתית, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', מעריך כי הממשלה החדשה תקום בתוך ימים.

"המון אתגרים מחכים לנו"

בכנס חירום שנערך הבוקר (ב') במשכן הכנסת בנושא ארגוני "זכויות אדם" המופעלים על ידי ארגון הטרור החמאס, אמר סמוטריץ': "בעזרת השם תקום בימים הקרובים ממשלה טובה ונפשיל שרוולים. נאכל הרבה בורקסים כדי שיהיה לנו כוח. המון-המון אתגרים מחכים לנו וב"ה נעשה ונצליח".

"זה נבלה סרוחה וזה טרפה סרוחה"

בזמן שהוא נלחם לקבל לידיו את תיק הביטחון או את תיק האוצר, סמוטריץ' צייץ אמש בחשבון הטוויטר גינוי נגד מודעה בה הושווה למנהיג ארגון הטרור חמאס בעזה, יחיס סינואר. אל הכרזה הוצמדו המילים: "אין הבדל בינהם! זה נבלה סרוחה וזה טרפה סרוחה".

"לא יתכן שבכל פעם שאנחנו לא עומדים דום מול דרישות הליכוד יהיו מי שיהפכו אותנו לאויבים, יסיתו נגדנו ויכפישו אותנו", כתב סמוטריץ' בזעם. "הציונות הדתית היא שותפה מלאה של המחנה הלאומי ושל הליכוד. נעמוד על הדרישות שלנו כדי להבטיח הקמת ממשלה טובה ויציבה במהירות האפשרית שתעשה טוב ותוביל מדיניות ימין אמיתית".

ראש הממשלה המיועד התייחס היום להשוואה בין סמוטריץ', ובין מנהיג ארגון הטרור: "אני מגנה בתוקף את ההשוואה הנתעבת בין בצלאל סמוטריץ׳ לבין רב המחבלים סינוואר. גם כשיש מחלוקות אין מקום לביטויים מגונים כאלה.


(סמוטריץ' אצל הרב דרוקמן לאחר הבחירות)