תאונת עבודה קשה בצפון: צעיר נלכד במכונה חקלאית

עובד בשנות העשרים לחייו נלכד לפנות בוקר בתוך מנפטה, מכונה חקלאית, באיזור התעשייה במגדל העמק. כבאים חילצו אותו ומד"א פינו אותו לבית החולים: "הוא היה כאוב וסבל מפציעות משמעותיות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/11/22 10:27 כג בחשון התשפג

תאונת עבודה קשה בצפון: צעיר נלכד במכונה חקלאית
צילום: מד"א

עוד מקרה קשה של תאונת עבודה: בשנים האחרונות מתרבות בישראל תאונת העבודה, בעיקר בענף הבנייה אבל לא רק. היום (ה') לפנות בוקר דווח על עובד במפעל באיזור תעשייה במגדל העמק שנלכד בתוך מנפטה, מכונה חקלאית, ופונה לבית החולים.

"כשהגענו ראינו בתוך מכונה במפעל צעיר כבן 21 לכוד בפלג גופו התחתון, הוא היה כאוב וסבל מפציעות משמעותיות"

מדוברות כבאות והצלה נמסר כי בשעה 05:00 לפנות בוקר התקבל דיווח על אדם אשר לכוד בתוך מכונת מנפטה. למקום הוזנקו צוותים מתחנת נוף הגליל בפיקודו של רב רשף רוני פרץ, והצוותים הראשונים שהגיעו חברו למנהל המפעל אשר הכווין אותם לפצוע. בשלב הראשון הצוותים את ניתקו מקורות אנרגיה ותוך חילוץ מורכב ויכולות טכניות הצליחו לחלץ את הלכוד לגורמי הרפואה להמשך טיפול מציל חיים.

צילום: כבאות והצלה צפון

מדוברות מד"א נמסר כי גם הם קיבלו דיווח על פועל שנתפס ונלכד בפלג גופו התחתון בתוך מכונה במפעל באיזור תעשייה, וחובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית חולים העמק צעיר כבן 21 במצב קשה מחוסר הכרה עם פציעות בפלג גופו התחתון. 

פאראמדיק מיחידת האופנועים של מד"א, מאור אטדגי, סיפר: "כשהגענו ראינו בתוך מכונה במפעל צעיר כבן 21 לכוד בפלג גופו התחתון, הוא היה כאוב וסבל מפציעות משמעותיות, במהלך החילוץ המורכב והממושך של הכבאים, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, ולאחר החילוץ פינינו אותו לבית החולים כשהוא מחוסר הכרה ומצבו קשה ויציב".