'הצלפים' זכו בגמר הכדורסל של מתמודדי הנפש

ביום שני האחרון התקיים טורניר כדורסל מיוחד במינו, בו ניצחו 'הצלפים' מתל אביב קבוצות נוספות שהשחקנים בהן מתמודדי נפש במסגרת מיזם עושים ליגה של עמותת אנוש.

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 16/11/22 22:53 כב בחשון התשפג

'הצלפים' זכו בגמר הכדורסל של מתמודדי הנפש
צילום: דודו יצחקי

ביום שני ה-14.11.22 התקיים טורניר כדורסל מיוחד במינו, בו ניצחו "הצלפים" מתל אביב קבוצות נוספות שהשחקנים בהן מתמודדי נפש במסגרת מיזם עושים ליגה של עמותת אנוש. 120 שחקנים עלו על המגרש לטורניר שסיכם את שנת הפעילות של עושים ליגה – ליגת הכדורסל של עמותת אנוש.

צילום: דודו יצחקי

כל שבוע הם עולים על המגרש ומוכיחים שלמרות האתגרים הנפשיים, המשחק והחברים לקבוצה יכולים לשנות את החיים. רבים מהם חוו אשפוזים, עליות ומורדות בחיים והכדורסל הוא שתרם לתהליך השיקום שלהם והפיג את תחושת הבדידות.

ליגת הכדורסל מאפשרת להגשים את מוטו 'נפש בריאה בגוף בריא'

עושים ליגה הוא מיזם של אנוש – העמותה הישראלית לבריאות הנפש במסגרת "בשותף" – המרכזים החברתיים של העמותה, בו היא מפעילה קבוצות כדורסל עבור מתמודדי נפש מכל הארץ. המיזם נתמך על ידי משרד הבריאות ומשרד התרבות והספורט ומאפשר למקבלי שירות מעטפת ספורטיבית שיקומית רחבה, אפשרות להכיר אנשים ולשחק בצורה מקצועית. בטורניר התחרו 13 קבוצות, במשחק הגמר התחרו קבוצת הצלפים מתל אביב נגד הקריות בו לבסוף נצחו ה"צלפים".

שרון סוכר, מנהלת עושים ליגה בעמותת אנוש: "כבר 7 שנים שליגת הכדורסל של אנוש פותחת בפני מקבלי השירות בכל הארץ את הדלת לפעילות ספורטיבית קבועה ומקצועית. ליגת הכדורסל מאפשרת לשחקנים להיפגש פעם בשבוע עם חבריהם לקבוצה ולקחת חלק בעשייה משמעותית ולהגשים את מוטו 'נפש בריאה בגוף בריא'. זו הזדמנות להודות לשותפים שלנו לדרך, אבל התודה הגדולה מגיעה לשחקני הליגה שמתמידים ומגיעים לכל אימון ומשחק".


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368