"זוג נפלא, סבא וסבתא": פולי ואהוד נהרגו בדרכם חזרה ממרוקו

בתאונה אמש בכביש 90 נהרגו בני הזוג אהוד ופולי עופרי שהיו בדרכם הביתה לאחר ששבו מחופשה במרוקו. בתאונה נפצעו עוד שני נהגים במצב קל

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 15/11/22 08:52 כא בחשון התשפג

"זוג נפלא, סבא וסבתא": פולי ואהוד נהרגו בדרכם חזרה ממרוקו
תאונה, ארכיון, צילום: Flash90

התאונה בכביש הערבה: בני הזוג פולי ואהוד עופרי, הם ההרוגים בתאונה הקטלנית אמש (ב') בכביש 90. התאונה התרחשה בשעות הצהריים כשרכבם של הזוג עופרי התנגש מסיבה שעדיין לא ידועה, במשאית שהובילה רכבים מהצד הנגדי. נהג המשאית ועוד נהגת נפצעו קל ופונו לקבלת טיפול. הזוג עופרי, בשנות ה-60 לחייהם, היו בדרכם הביתה לאחר ששבו מטיול במרוקו.

פרמדיק מד"א נאלץ לקבוע את מותם

המשטרה חוקרת את האירוע: "המשטרה פתחה בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית בכביש 90 במעורבות משאית ורכב פרטי בוחני התנועה של משטרת מרחב אילת, פתחו לפני זמן קצר בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית בכביש 90 סמוך לצומת יהל, במעורבות משאית להובלת רכבים ורכב פרטי".

פרמדיק מד"א ניר יפת וחובש בכיר במד"א אלי שריקי סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את המשאית שהייתה עמוסה ברכבים עומדת בשול הכביש ואת שני הרכבים הפרטיים בסמוך כשבאחד מהם נלכדו גבר ואישה. תוך כדי פעולות חילוץ ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם. נהגת הרכב השני טופלה במקום ולא נזקקה לפינוי"

"משפחה שורשית שהיא חלק מהותי בקהילה המקומית"

"אני חש צער עמוק על הקרבנות האינסופיים שגובה מאיתנו כביש הדמים" אמר ראש עיריית אילת אלי לנקרי. "הפעם מדובר בזוג מוותיקי העיר אילת, משפחה שורשית שהיא חלק מהותי בקהילה המקומית. בעוד שבועיים שלושה צפויות להתחיל, העבודות לשדרוג כביש הערבה. אני שב ודורש מהממשלה לקחת אחריות על הכביש שמשרת את עשרות אלפי תושבי אילת ומאות אלפים הנופשים בה ולהשלים את שדרוג הכביש לכל אורכו בדחיפות וללא הפסקה ולצד זאת להוציא את פרויקט הרכבת אל הפועל במהירות האפשרית. רק כך נוכל להבטיח את שלומם וביטחונם של הנכנסים והיוצאים בשערה של העיר".