כוח משטרה פורץ לדירה ומסתער: תיעוד מעצר המחבלת מאיסטנבול

בפיגוע אמש באיסטנבול נרצחו שישה אזרחים. משטרת טורקיה הודיעה כי המחבלת, אזרחית סוריה נתפסה. בתיעוד המעצר נראים כוחות המשטרה פורצים לדירה, מסתערים ומובילים אותה ברחובות איסטנבול

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/11/22 11:03 כ בחשון התשפג

כוח משטרה פורץ לדירה ומסתער: תיעוד מעצר המחבלת מאיסטנבול
משטרת טורקיה, צילום: shutterstock

טרור באיסטנבול: פיצוץ עז נשמע אתמול (א') ברחוב איסתכלל שבמרכז איסטנבול, אזור הומה אדם בעיר. שישה בני אדם נהרגו ועוד 81 נפצעו כתוצאה מהפיגוע. התקשורת הטורקית עדכנה היום כי המשטרה המקומית עצרה חשודה בהנחת המטען. העצורה היא אזרחית סורית בשם אחלאם אלבשיר, מלבדה נעצרו 21 בני אדם נוספים.

צפו ברגעי המעצר של המחבלת:

פורצים לבית ומסתערים:

בתיעוד שהופץ, נראים כוחות המשטרה הטורקיים פורצים לדירה ומחפשים בחדרים, לבסוף מוצאים הכוחות את המחבלת בקומה העליונה ומסתערים עליה. לאחר מכן נראים הכוחות מובילים את המחבלת האזוקה יחד עם עוד מספר חשודים ברחובות איסטנבול עד שמכניסים אותה לתוך אחת מניידות המשטרה.

"ראינו מלא דם, אנשים שנפצעו ולא טיפלו בהם"

עד ראיה סיפר לחדשות 12: "הייתי 150 מטר מהפיגוע, אפילו הגב שלי כואב מההדף שחטפתי. הרגשתי ממש בום והכל היה עשן. אנשים רצו באמוק, אלפי אנשים, אפילו עשרות אלפי אנשים בבת אחת, זה המקום הכי עמוס אולי בעולם זה ממש 200 מטר לדעתי מכיכר טקסים", עד הראיה הוסיף: "רצנו כי פחדתי שיהיה עוד פיגוע. אני עוד לא יודע מי נפגע אבל אני מתאר לעצמי שאני יודע מי. ראינו מלא דם, אנשים שנפצעו ולא טיפלו בהם, רעדו, נשים בהריון, אנשים מבוגרים, ילדים, עשרות אלפי אנשים. כל מי שמכיר את איסטנבול מכיר את המקום הזה"