קרב ציוצים עוקצני בין הח״כ לעתיד מרע״מ למרעאנה

בעקבות ההצהרה של רע"ם, איבתסאם מראענה האשימה אותם כי הם ייכנסו לממשלה עם נתניהו ונעקצה על ידי הח"כ הטרי, וואליד ח'ליל אל־הואשלה: "קל מאוד לצייץ כשלא מחוברים למציאות, מאשר לא מחוברים לחשמל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/11/22 22:25 יט בחשון התשפג

קרב ציוצים עוקצני בין הח״כ לעתיד מרע״מ למרעאנה
מראענה, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

אחרי ההפסד הצורב והמריבות הפנימיות בשמאל, ביקש ראש הממשלה, יאיר לפיד מיו"ר הסיעה שלו, חבר הכנסת בועז טופורובסקי, לתאם שיחות מול כלל ראשי סיעות אופוזיציה. בין היתר ייפגש טופורובוסקי גם עם ראשי הסיעות הערביות. במהלך פגישה עם יו"ר סיעת יש עתיד, הבהיר היום (א') חבר הכנסת וואליד טאהא כי רע"ם לא תשתף פעולה עם לפיד באופוזיציה. בעקבות הצהרתו של טאהא, חברת הכנסת היוצאת ממפלגת העבודה, איבתיסאם מראענה, טענה כי הם מתכוונים להצטרף לממשלת נתניהו.

"רע"מ ייכנסו לממשלה של נתניהוז, זה התסריט שרץ לי בראש", טענה מרעאנה. בתגובה למחשבה של מראענה, חבר הכנסת הטרי מרע"ם מהנגב, וואליד ח'ליל אל־הואשלה עקץ: "קל מאוד לצייץ שלא מחוברים למציאות, מאשר כשלא מחוברים לחשמל".

מכה ללפיד: רע"ם לא מתחייבת לשתף פעולה באופוזיציה

כאמור, במהלך פגישה עם יו"ר סיעת יש עתיד, הבהיר חבר הכנסת וואליד טאהא כי רע"ם לא תשתף פעולה עם לפיד באופוזיציה. "בצהריים נפגשתי עם יו״ר סיעת יש עתיד חה״כ בועז טופורובסקי. בישיבה הבהרתי שמפלגת רע״מ מעולם לא הייתה חלק מגוש, והיא תגבש את עמדותיה ותחליט לגבי צעדיה הבאים בהתאם לנושאים האקוטיים של החברה הערבית", כתב טאהא בחשבון הטוויטר שלו.

מפלגת רע"מ

מפלגת רע"מ צילום: פלאש 90

"כחלק מהשאיפה לאחד את השותפים ובמטרה לתכנן יחד את המאבקים שלנו בממשלה הקיצונית והחשוכה המיועדת לקום, אפגש בימים הקרובים עם כלל יושבי ראשי סיעות האופוזיציה המיועדת", כתב טופורובסקי בטוויטר. "אנחנו נמשיך לעבוד כחומה בצורה, לשמור על ישראל יהודית, דמוקרטית וליברלית- ולא ננוח עד שנחזור לשלטון ונמשיך בשינוי".