קריאות בוז נגד איתמר בן גביר במהלך האזכרה למאיר כהנא

אחרי הפרסום בכיפה, יושב ראש עוצמה יהודית הגיע לאזכרתו ה-32 של מאיר כהנא וספג קריאות בוז לאחר שאמר כי הוא לא מסכים עם חלק מדעותיו של מקים תנועת כך | כל חברי הכנסת של עוצמה יהודית הגיעו לאירוע | צפו בתיעוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/11/22 18:52 טז בחשון התשפג

קריאות בוז נגד איתמר בן גביר במהלך האזכרה למאיר כהנא
בן גביר לאזכרה לזכר הרב כהנא, צילום: כיפה

כפי שפורסם לראשונה בכיפה בשיאם של המגעים הקואליציוניים להרכבת ממשלת ימין והמלצות לנשיא המדינה, הודיע היום (ה') איתמר בן גביר כי הוא מתכוון להופיע באירוע לזכר יום הרצח ה-32 של מקים תנועת כך מאיר כהנא, ואף לנאום באירוע.

הקהל קרא קריאות בוז, בן גביר: "הגעתי לאזכרה כאן להוקיר ולהכיר את מי שנרצח על קידוש השם"

עם הגעתו לאולם הוא חטף קריאות נאצה לאחר שאמר כי הוא לא מסכים לחלק ממשנת הרב כהנא. בין היתר הוא אמר בנאומו כי הוא מכבד את הרב כהנא שהיה אוהב ישראל גדול, אך במקביל הוא לא מסכים עם כל דעותיו ביחס לגירוש ערבים וחופי ים נפרדים.

צפו בתיעוד הבוז:

"נער הייתי וגם בגרתי ומאז הייתי בן 16, כל שנה הגעתי לאזכרה כאן להוקיר ולהכיר את מי שנרצח על קידוש השם, את מי שפעל למען יהודי ברית המועצות ודאג לפעול לפתיחת מסך הברזל, את מי שנלחם באנטישמיות נגד יהודים בארצות הברית ופעל לחוקק חוק עונש מוות למחבלים", אמר בן גביר.

בגלל בן גביר: האירוע לא נפתח באמירת קדיש ואל מלא רחמים

באזכרה משתתפים הרב דב ליאור, ראש ישיבת הרעיון היהודי הרב יהודה קרויזר, יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין וברוך מרזל. האירוע היה אמור להיפתח באמירת קדיש ואל מלא רחמים לרב כהנא, בגלל הנוכחות של בן גביר הקדיש נאמר רק כשהוא יצא.