סקר חדש: זאת חברת האינטרנט הכי ידידותית בישראל

אל תפספסו: סקר מיוחד בדק איזו חברה בעיני הישראלים היא ספקית האינטרנט הטובה ביותר, אצל מי זמני ההמתנה ארוכים מהרגיל ואיזו חברת סלולר עדיפה בעיני הישראלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/11/22 13:43 יד בחשון התשפג

סקר חדש: זאת חברת האינטרנט הכי ידידותית בישראל
צילום: shutterstock

משרד התקשורת מפרסם היום (ג׳) את מדד איכות השירות לשנת 2022 – מדד שמעניק לצרכנים בישראל מידע שקוף על איכות השירותים שמספקות חברות התקשורת השונות, ומאפשר להם לבחור בספקיות התקשורת שמציעות את השירות הטוב ביותר, ולא רק את המחיר הזול ביותר. המדד מפורסם זו השנה השנייה, ומציג היבטים שונים הנוגעים לטיב השירותים להם זוכים המנויים של כל אחת מהחברות.

  • בספקיות האינטרנט – פרטנר מובילה בשביעות הרצון משירות הלקוחות עם ציון של 7.7 (ללא שינוי משנה שעברה) ובשירות הטכני עם ציון של 8 (עלייה של 7%) והוט-נט במקום האחרון (כמו בשנה שעברה)
  • בסלולר - גולן טלקום מובילה בשביעות הרצון משירות הלקוחות עם ציון של 7.9 (עלייה של 20%) ובשירות הטכני עם ציון של 8.2 (עלייה של 17%); סלקום במקום האחרון בשביעות הרצון משירות הלקוחות (ירידה של 14%) ומהשירות הטכני (ירידה של 5%)
     
  • בטלפון הנייח – חברת פרטנר מובילה בשירות הלקוחות עם ציון 7.8 ובשירות הטכני עם ציון 7.9; הוט במקום האחרון בשתי הקטגוריות עם ציון 6.2 בשירות הלקוחות ו-6.7 בשירות הטכני
     
  • מסקר שביעות רצון על שירות הסיבים האופטיים עלה כי 78% ממשתמשי הסיבים האופטיים מרוצים מהשירות
     
  • סלקום מובילה בשביעות רצון הלקוחות בשירות הסיבים האופטיים עם ציון 8.5; חברת הוט-נט במקום האחרון עם ציון 6.6
     

בקטגוריית זמני מענה של ספקיות האינטרנט והטלפון הנייח – בזק בינלאומי מובילה עם זמן מענה ממוצע של 2:44 דקות (שיפור של 30%) ואקספון 018 במקום האחרון עם זמן מענה ממוצע של 06:15 דקות; זמן המענה של הוט התארך ביותר מ-60% ביחס לשנה שעברה ועמד על 5:40 דקות
 

בקטגוריית זמני מענה של חברות הסלולר – טלזר 019 מובילה עם זמן מענה של 4:23 דקות (שיפור של 12% משנה שעברה) ופרטנר במקום האחרון עם זמן מענה ממוצע של 10:09 דקות (זמן המענה התארך כמעט פי 2.5 משנה שעברה). בחברת גולן תקשורת בע"מ נמצא נתון חריג לפיו בעת קיום הסקר, כ-35% מהפניות נותקו על ידי המערכת טרם קבלת שירות

שר התקשורת, יועז הנדל מסר: "הצרכנים בישראל ראויים לשירותי תקשורת איכותיים במחירים אטרקטיביים ותחרותיים, וגם לשירות לקוחות מצוין. עם כניסתי למשרד הצבנו יעד לעודד את התחרות בשוק התקשורת אך בנוסף גם את שיפור איכות השירות. אחד הכלים האפקטיביים לעודד את שיפור השירות הוא פרסום ׳מדד איכות השירות' שנועד להעניק לצרכנים מידע שקוף ואובייקטיבי ולאפשר להם לבחור באופן מושכל את החברה שמתאימה לצרכים שלהם. אני קורא לציבור הצרכנים להיכנס ולהתרשם ממדד איכות השירות שפרסמנו היום – כעת הכוח בידיכם."