"היה איש חסד, תמיד רצה לתת ולעזור": בנו של שלום סופר סופד לאביו

סופר שנפצע בפיגוע דקירה בכפר אל-פונדוק מת הלילה מפצעיו. הבן ספד לאביו וסיפר על התקווה שהייתה כשהוא שוחרר לביתו: "כבר הודנו על הנס הגדול שנעשה איתו" | הלוויתו תתקיים בשעה 13:00 בבית העלמין סגולה בנתניה

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/11/22 09:14 יד בחשון התשפג

"היה איש חסד, תמיד רצה לתת ולעזור": בנו של שלום סופר סופד לאביו
שלום סופר, צילום: באדיבות המשפחה

גל הטרור לא עוצר: שבועיים לאחר הפיגוע בכפר אל פונדוק, הפצוע בפיגוע, שלום סופר נפטר הלילה מפצעיו. לאחר שמצבו היה מוגדר קשה בתחילה, שוחרר סופר לביתו והתחיל בתהליך החלמה ושיקום, אך הלילה חלה החמרה במצבו והוא מת מפצעיו. כזכור, סופר הגיע למכולת בכפר אל-פונדוק הסמוך למקום מגוריו בקדומים, לאחר שיצא ממנה נדקר על ידי מחבל פלשתיני בבטנו. סופר הצליח להגיע לרכבו ולהזעיק עזרה ופונה על ידי אמבולנס צה"לי לבית חולים.

הבן סיפר על השתלשלות האירועים

בנו של סופר אמר היום בראיון לרשת ב': "אבא יצא לסופר בקדומים, כשהוא היה ליד הרכב קפץ עליו מחבל ודקר אותו בגב ובבטן והלילה הוא נפטר. הוא היה שם לבד אני הגעתי לאחר שלוש דקות". בהמשך סיפר הבן על מצבו של האב שדווקא הלך והשתפר: "הוא כבר שוחרר לבית, אמרו שהכל בסדר ובעיקר מצריך התחזקות. הוא היה שבוע בבית, ברגע אחד נפתח לו אחד הפצעים בתוך הבטן, איבד כמויות של דם ומת מיד".

"כבר הודנו על הנס"

"כבר הודנו על הנס הגדול שנעשה איתו", אמר הבן לאחר שהאב שוחרר לביתו לשיקום ובמשפחה כבר חשבו שהוא חוזר לקו הבריאות. בהמשך מספר הבן על הדקות מיד לאחר הפיגוע ועל הגבורה שהציג שלום לאחר הדקירה: "הוא הצליח להתנגד למחבל, לקחת את הסכין ולהתקשר אליי".

"הוא היה איש חסד, תמיד רצה לתת ולעזור ותמיד נתן עזרה למשפחות נזקקות" מספר בנו ומוסיף: "40 שנה הוא בענף המכולות, כל משפחה שהוא ראה שיש בעיה אמר להם שהם לא משלמים. השתדל לחזק את השומרון איפה שרק היה אפשר".