הכה באמצעות קסדה: נהג הותקף באיילון, החמרה במצבו

האלימות בכבישים ממשיכה. אתמול לאחר דין ודברים בין נהג לרוכב אופנוע, הוכה הנהג באכזריות על ידי רוכב האופנוע, בתחילה פונה במצב קל אך הלילה חלה החמרה במצבו. | התוקף נעצר

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/11/22 08:53 יד בחשון התשפג

הכה באמצעות קסדה: נהג הותקף באיילון, החמרה במצבו
צילום: דוברות המשטרה

המשטרה עצרה אמש תושב תל אביב בגין תקיפת אדם אחר לאחר תאונה בין השניים בנתיבי איילון. הפצוע פונה בתחילה במצב קל, אך במהלך הלילה הוחמר מצבו של הפצוע והוא מאושפז כעת במחלקת טיפול נמרץ. ממד"א נמסר מיד לאחר האירוע: "התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על קטטה בין רוכב אופנוע לנהג רכב בכביש 20 סמוך למחלף ארלוזורוב. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח איכילוב גבר כבן 50 במצב קל-בינוני עם חבלת ראש".

צפו בתיעוד הקשה:

תקף באכזריות עם הקסדה

בתיעוד שהופץ ברשתות נראה הנהג כשהוא מנסה לדבר עם רוכב האופנוע שהחזיק קסדה בידו, אך לאחר מספר שניות התנפל על הנהג והיכה אותו עם הקסדה, הנהג נפל ובהמשך קם על רגליו וניסה לדבר עם התוקף. אך אז תקף אותו שוב נהג האופנוע באכזריות עם הקסדה והנהג נפל ואיבד את הכרתו.

הנהג התוקף נעצר

נהג הקטנוע, בן 37 מתל אביב הובא לחקירה בסיומה נעצר והיום המשטרה תבקש להאריך את מעצרו בימים נוספים בבית משפט השלום השלום בתל אביב. מבית החולים נמסר בנוגע למצבו: "הפצוע מהתאונה אמש באיילון במצב בינוני יציב. הוא סובל מחבלות ושברים ונמצא תחת השגחה רפואית".