בנות האולפנה חטפו בדרך לאילת: "בדואי עקף אותנו והשליך אבן"

תלמידות מאולפנת אמי"ת בגבעת שמואל היו בדרכן לטיול שנתי באילת. לפתע נהג בדואי עקף את האוטובוס בו נסעו ויידה לעברן אבן, שניפצה את החלון | המנהל סיפר: "עצרנו את האוטובוס, הרגענו את הבנות והזעקנו את המשטרה והצבא שפתחו במרדף אחריו"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 07/11/22 21:38 יג בחשון התשפג

בנות האולפנה חטפו בדרך לאילת: "בדואי עקף אותנו והשליך אבן"
רגע הפגיעה, צילום: צילום מסך

 

לא היו נפגעים. משטרת ישראל פתחה בשעות אחר הצהריים (ב') בחקירת יידוי אבן לעבר חלון אוטובוס בחיבור שבין כביש 40 לכביש 90, בכביש שבין מצפה רמון לבין ציחור. האוטובוס שספג את האבן וחלונו נופץ, הסיע תלמידות מאולפנת אמי"ת בגבעת שמואל, שהיו בדרכן לטיול שנתי באילת.

מנהל האולפנה סיפר כי במהלך הנסיעה בדואי עקף את האוטובוס ותוך כדי העקיפה השליך אבן שפגעה בחלון. בתיעוד מן האירוע ניתן לראות את החלון מתנפץ, כשבאותו זמן נשמעות התלמידות צורחות בבהלה, "שומו שמים".

צפו בתיעוד:

המנהל כתב להורים המודאגים: "עברנו יום מקסים ואנחנו בדרך לאילת. כמה קילומטרים לפני העיר נזרקה אבן על אחד האוטובוסים, והתנפצה השמשה החיצונית (הפנימית נשארה בשלמותה). כולן בסדר, אנחנו ממשיכים לאילת".

ל-ynet סיפר המנהל כי "נהג בדואי צעיר עקף אותנו בכביש 90, ותוך כדי עקיפה השליך אבן שפגעה בחלון. השכבה הראשונה התנפצה, והבנות נבהלו. עצרנו את האוטובוס, הרגענו אותן, והזעקנו את המשטרה והצבא שפתחו במרדף אחריו. אנחנו ממשיכים בטיול כרגיל".

מהמשטרה נמסר: "פרטי הדיווח והנסיבות נבדקים".