שב"כ יחקור את רצח דסטאו ביסט ז"ל בפרעות תשפ"א ברמלה? בג"צ יכריע

בני משפחתו של ההרוג דורשים כי בג"צ יורה על העברת החקירה מהמשטרה לידי השב"כ וזאת כדי ללכוד את הרוצחים | עו"ד אריאל עטרי : "מצפים שבג"צ יקבע שהרשלנות שהפגינה המשטרה בחקירת הפרשה - לא תמנע מהשב"כ ללכוד את רוצחיו של המנוח"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 06/11/22 23:13 יב בחשון התשפג

שב"כ יחקור את רצח דסטאו ביסט ז"ל בפרעות תשפ"א ברמלה? בג"צ יכריע
דסטאו ביסט ז"ל, צילום: באדיבות המשפחה

לאחר שבסוף ינואר השב"כ החליט לא לחקור את המקרה, מחר (ב') ידון בית המשפט העליון בשבתו כבג"צ בעתירת בני משפחתו של דסטאו ביסט ז"ל, אשר נרצח בעיר רמלה במהלך המהומות בעיר לפני כשנה וחצי. המשפחה דורשת כי בג"צ יורה על העברת החקירה מהמשטרה לידי השב"כ וזאת כדי ללכוד את הרוצחים.

"להביא לידי תפיסת הרוצחים השפלים"

עו"ד אריאל עטרי אשר מייצג את משפחת ביסט מטעם ארגון חוננו מסר לקראת הדיון: "אנו מצפים שבג"צ יקבע שהרשלנות שהפגינה המשטרה בחקירת הפרשה - לא תמנע מהשב"כ ללכוד את רוצחיו של המנוח".

משפחת ביסט מסרה: "אנו מקווים שבית המשפט העליון יאות לבקשתנו ויורה לשב"כ להיכנס לעובי הקורה ולחקור את התיק ובכך להביא לידי תפיסת הרוצחים השפלים".

המחאות סביב רצח ביסט |

המחאות סביב רצח ביסט | צילום: חוננו

נזכיר, כי דסטאו ביסט ז"ל בן ה-74 נפגע על ידי רוכבי אופניים חשמליים במהלך מבצע שומר החומות, בעת שעמד בתחנת אוטובוס בעיר רמלה. לפי עדויות הנוכחים במקום, פגעו בו הרוכבים בכוונה תחילה, ובנוסף ניסו הרוכבים לחזור ולדרוס את הנוכחים בתחנה בשנית, ולאחר מכן נמלטו מהמקום. מהמכה נפגע דסטאו פצעים קשים, ולאחר זמן נפטר בבית החולים.