הותר לפרסום: ערבי תושב יו"ש הטמין מטען חבלה בבית פרודתו ונעצר

בית המשפט התיר לפרסום כי אישה אשר התלוננה כי בן זוגה לשעבר, תושב השטחים איים עליה. האישה מצאה מטען חבלה בארון החשמל בביתה. החשוד במעשה נעצר

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/11/22 16:17 יב בחשון התשפג

הותר לפרסום: ערבי תושב יו"ש הטמין מטען חבלה בבית פרודתו ונעצר
עצורים, צילום: Flash90

הותר לפרסום: פרשייה חמורה של הנחת לבנת חבלה בארון חשמל בבניין בראשון לציון על ידי ערבי, תושב יו"ש. החשד הוא כי הטמין את לבנת החבלה בביתה של בת זוגו לשעבר על רקע סכסוך בין השניים. לאחר חקירת המקרה המשטרה עיכבה את החשוד ובית המשפט האריך את מעצרו.

הסיפור החל כאשר תושבת ראשון לציון דיווחה למשטרה המקומית על שיחות איומים, אותם היא מקבלת מבן זוגה לשעבר, תושב השטחים ללא אישור שהייה בארץ. על פי דבריה של האישה בן הזוג לשעבר תקף אותה ואף איים עליה כי השאיר לה מתנה בארון החשמל שבביתה.

זיהתה חפץ חשוד ולקחה אותו למשטרה

לאחר השיחה ניגשה המתלוננת לארון החשמל וראתה חפץ חשוד שהונח שם על ידי החשוד ולקחה אותו לתחנת המשטרה המקומית. במשטרה, חבלן משטרתי בדק את החפץ וזיהה כי מדובר בלבנת חבלה, הממצאים הועברו למעבדה לזיהוי פלילי של משטרת ישראל על מנת להוציא ממנה כמה שיותר ראיות פליליות. 

בתוך כך, השוטרים ביצעו פעולות חקירה מבצעיות וטכנולוגיות על מנת לאתר את החשוד שהתחבא בשטחי איו"ש, ולאחר איתורו בסוף השבוע האחרון עצרו אותו לחקירה בסיומה הועבר למתקן כליאה. בהתאם לצורכי החקירה בית המשפט קבע את המשך מעצרו עד ליום 8.11.22. חקירת המשטרה נמשכת.