חנוך דאום פונה לחבריו הימנים: כבדו את החרדות של השמאל

הקומיקאי חנוך דאום פרסם פוסט לאחר פרסום תוצאות הבחירות, בו הוא קורא לגוש הימין לגלות כבוד לצד המפסיד בבחירות: "אני מכבד את החרדה שלהם ואני רוצה להציע לכם לגלות נדיבות של מנצחים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/11/22 08:37 ט בחשון התשפג

חנוך דאום פונה לחבריו הימנים: כבדו את החרדות של השמאל
חנוך דאום, צילום: Moshe Shai/Flash90

התוצאות הסופיות לבחירות 2022 צפויות להתפרסם היום (ה') בשעות אחר הצהריים, לאחר סיום ספירת המעטפות הכפולות שהחלה במהלך הלילה. לאחר ספירת 90.1% מהקולות עולה כי מרצ ובל"ד כמעט בוודאות לא תצלחנה לעבור את אחוז החסימה. ההפסד בשמאל, הוביל את איש התקשורת והקומיקאי חנוך דאום לפרסם פוסט פוליטי עם פניה לחבריו הימנים - גלו אמפטיה ביקש דאום.

"להקשיב לחששות שלהם. לא ללבות אותם"

"מילה לחברי הימניים", פתח וכתב אמש. "קודם כל ברכות. ניצחתם. יש הכרעה. ליבכם היה כבד בזמן הממשלה הקודמת. כעת מגיע לכם לשמוח. הנאמנות שגיליתם לנתניהו הוכיחה את עצמה".

דאום המשיך וכתב: "אני מדבר היום עם חברים שהצביעו למפלגות מרכז שמאל והם בחרדה. הם עצובים. ואני מכבד את החרדה שלהם. ואני רוצה להציע לכם לגלות נדיבות של מנצחים. להקשיב לחששות שלהם. לא ללבות אותם".

לדבריו, אומנם תוצאות הבחירות הן חד משמעויות, אך אנחנו עם ישראל עדיין חצוי. "צריך להתנהל בכבוד", כתב לסיום. "הדבר הנכון לישראל יהיה אם המפסידים יכבדו את התוצאות והמנצחים יכבדו את אלה שהפסידו. אנשים אחים אנחנו".