בחירות 2022

סמוטריץ' לרב דרוקמן: "המשימה הגדולה שלנו להיות כתובת לכולם"

חברי רשימת הציונות הדתית הגיעו להודות לרב חיים דרוקמן על תמיכתו במפלגה והעבירו מסר של אחדות לכל גווני הציבור הדתי לאומי: "אנחנו נרפא, נרגיע ונאחד את כל המחנה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/11/22 18:30 ח בחשון התשפג

סמוטריץ' לרב דרוקמן: "המשימה הגדולה שלנו להיות כתובת לכולם"
צילום: מפלגת הציונות הדתית

אחרי שאתמול מפלגת הציונות הדתית בראשות חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' רשמה הישג מרשים עם מספר גבוה של מנדטים, הגיעו הערב (ד') חברי הרשימה לביתו של זקן רבני הציונות הדתית, הרב חיים דרוקמן, כדי להודות לו על תמיכתו ולקבל את ברכתו.

במהלך הפגישה אמר סמוטריץ' לרב דרוקמן: "אנחנו נאחד בע"ה את כולם, גם את אלה שלא הצביעו לנו ואלה שהתקשו להרגיש בבית. המשימה הגדולה שלנו להיות כתובת לכולם. לא ננהל חלילה שום פינקסאות או חשבונאות, אנחנו ניבחן בדאגה לכך שכולם באמת ירגישו בבית. יהיה מקום לכולם, ונדון עם כולם ונקשיב לכולם. זו קריאה גדולה שיוצאת עכשיו לכל הציבור הדתי לאומי להצטרף עכשיו להצלחה הגדולה הזו ולהיות חלק. אנחנו נרפא, נרגיע ונאחד את כל המחנה".

צילום: הציונות הדתית

המהלך של הרב דרוקמן נגד איילת שקד

כזכור, במכתב שפורסם מאת הרב חיים דרוקמן, קרא הרב לציבור להצביע למפלגת 'הציונות הדתית'. הרב נימק את טענותיו בכך שאין להצביע עבור מפלגות שלא יעברו בוודאות את אחוז החסימה, כשהוא רומז מן הסתם למפלגת 'הבית היהודי' של איילת שקד.

צילום: אור עציון

במכתב כתב הרב: "הבחירות הקרובות גורליות מאוד למדינת ישראל, מוכרחים להצביע ולעשות זאת אך ורק למפלגות שעוברות בוודאות מוחלטת את אחוז החסימה", ואז מוסיף הרב את למי כן להצביע: "אנו קוראים להצביע לרשימת הציונות הדתית באות ט" הרב מסיים את דבריו וכותב: "רשימת הציונות הדתית גדולה וחזקה תחזק בעזרת השם את זהותה היהודית של המדינה, את בטחונה ואת ההתיישבות בארץ".