העיתונאי ירד נמוך, שקד תקפה: "את עצמך אתה משפיל"

העיתונאי ידידיה מאיר ניסה להגחיך אמש את איילת שקד בשידור חי בטלוויזיה. השרה הגיבה לו בתקיפות: "אבל תכתוב בדבקות על אהבת ישראל". מאיר ביקש סליחה ועקץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/10/22 12:04 ו בחשון התשפג

העיתונאי ירד נמוך, שקד תקפה: "את עצמך אתה משפיל"
איילת שקד. , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לאחר שהעיתונאי ניסה להגחיך את שקד, היא תוקפת בחזרה: אמש התארחה שרת הפנים וישבת ראש הבית היהודי איילת שקד באולפן ערוץ 14, מיד לאחריה הגיע לראיון יושב ראש האופוזיציה בנימין נתניהו. עם כניסתו של נתניהו לאולפן ניסה אחד העיתונאים בפאנל, ידידיה מאיר להתבדח על חשבונה של שקד. מאיר פנה לנתניהו והזהיר אותו פן ישתה מכוס המים שמונחת על השולחן מכיוון ששקד לגמה ממנה מוקדם יותר, נתניהו לא ממש הגיב לבדיחה הלא מוצלחת והשידור המשיך כרגיל.

הרגע שהחל הכל:

היום (ב') הסערה זלגה לזירת הטוויטר כשגולשים פרסמו את בדיחתו של מאיר. שקד הגיבה לסרטון ותקפה את העיתונאי: "עכשיו אני גם חולה מדבקת. לא אותי אתה משפיל, אלא את עצמך" כתבה שקד והמשיכה לתקוף את העיתונאי: "אבל הכי חשוב שבטור שלך ביום חמישי תכתוב בדבקות על אהבת ישראל" וסיכמה: "ניפגש בקלפי".

תגובתה של שקד:

"אסכם איך מועמדת מבטיחה להנהגת הימין הרסה הכול"

מאיר עצמו הגיב לשקד וביקש סליחה על הבדיחה ה"לא מוצלחת" כדברו, אך ניצל את ההזדמנות גם כדי לעקוץ אותה שוב. "אז עכשיו את עושה ספין על בדיחה לא מוצלחת שלי? מי אמר מחלה מדבקת? הלו? חס וחלילה. סתם בדיחה שניסתה להתכתב באופן מגושם עם שתיית מנדטים. סליחה", כתב מאיר והמשיך: "בטור השבוע נראה לי שאסכם איך מועמדת מבטיחה להנהגת הימין הרסה הכול בעשר אצבעות, לה ולנו".

תגובתו של מאיר:

ידידיה מאיר

ידידיה מאיר צילום: פלאש 90