"לא מאמין": הרשת החרדית שהחלה למכור את מותג הנעליים האייקוני בעולם

גולשים ערניים שמו לב כי ברשת אושר עד התחילו למכור את מותג הנעליים 'אייר ג'ורדן'. המותג, אחד החזקים בעולם, יכול לעלות במקרים מסויימים מאות ואלפי שקלים.

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/10/22 15:44 ב בחשון התשפג

"לא מאמין": הרשת החרדית שהחלה למכור את מותג הנעליים האייקוני בעולם
אייר ג'ורדן, צילום: shutterstock

המותג האייקוני מגיע למדפי הסופריםאת מותג הנעליים 'אייר ג'ורדן' השייך לחברת נייקי וקרוי על שם שחקן הכדורסל הגדול בהיסטוריה, מייקל ג'ורדן.  הנעל הפופולרית שמחיריה יכולים להגיע במקרים מסויימים למאות רבות ואף לאלפי שקלים החלה להימכר ברשת הסופרים לציבור החרדי, 'אושר עד'.

הגולש חזר הביתה ושב לסופר :

@

♬ -

"הגעתי הביתה וחזרתי לסופר לקנות עוד"

גולשים ערניים ברשת 'טיק טוק' שמו לב לערימות הנעליים שהופיעו בסניף של הרשת בפתח תקווה וישר העלו את צילומים של ערימות הנעליים לרשת. "וואלה אני נכנס לסופר לקנות ביצים, ומה אני קולט פה, ג'ורדן?" אומר אחד הגולשים. בהמשך אותו גולש העלה סרטון נוסף ובו הוא אומר כי חזר הבייתה אבל חזר שוב לסופר כדי לקנות עוד מספר זוגות: "התלבטתי אם לקנות עוד זוג. אשכרה הגעתי הבייתה ועכשיו אני חוזר".

מייקל ג

מייקל ג'ורדן צילום: shutterstock

המותג של מייקל ג'ורדן

אייר ג'ורדן הוא מותג אמריקאי שמייצר נעלי כדורסל וביגוד אתלטי על ידי חברת נייקי אייר ג'ורדן, שנוסדה בשיקגו, הוקמה עבור שחקן הכדורסל מייקל ג'ורדן בתקופתו בשיקגו בולס. נעלי ההתעמלות המקוריות יוצרו עבור מייקל ג'ורדן בסוף 1984, וב-1 באפריל 1985 שווקו לציבור הרחב.