צפו "אמו של השהיד תשמחי": פעילים פוליטיים מתל אביב תמכו במחבלים

סטודנטים מתא חד''ש מאוניברסיטת תל אביב הפגינו בעד המחבלים משכם וקראו בעד אינתיפאדה ושהידים | שי רוזנגרטן, אם תרצו: ''חלון הראווה של אוניברסיטה הפך להיראות כמו מפגן טרור באמצע ג'נין"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/10/22 13:11 ב בחשון התשפג

"אמו של השהיד תשמחי": פעילים פוליטיים מתל אביב תמכו במחבלים
צילום: אם תרצו

הבוקר (ה') התקיימה בכניסה לאוניברסיטת תל אביב הפגנת תמיכה והזדהות עם המחבלים שחוסלו בשכם. את ההפגנה הובילו אנשי תא חד''ש הלומדים באוניברסיטה. את הקריאות תיעדו פעילי 'אם תרצו' אשר הגיעו למחות על קיום הפגנת תמיכה בטרור באמצע תל אביב.

במהלך ההפגנה נצפו הסטודנטים מתא חד''ש בקריאות בעד המחבלים, השהידים וביצוע אינתיפאדה: ''משכם יצאה ההחלטה - אינתיפאדה וניצחון''. ''הו, אימו של השהיד, תשמחי, כל השבאב הם הבנים שלך. הו, אימו של האסיר, תשמחי, המוות עדיף על השפלה''. שהיד, תנוח, אנחנו ממשיכים במאבק. אחדות עם פלשתין בשיבת כל הפליטים, אחדות עם פלשתין בסילוק כל הכובשים''.

תמיכה וסולידריות עם בני עמנו האיתנים המותקפים בשכם

בכרזה שפרסמה אתמול בערב תנועת 'ג'פרא', תנועת הסטודנטים של מפלגת בל''ד, נכתב כי הסטודנטים ל"הפגנת תמיכה וסולידריות עם בני עמנו האיתנים המותקפים בשכם". בטקסט שפרסמו, נכתב: ''תמיכה משייח מוניס עם אחד, גורל אחד, כאב אחד. לאור המצור המחניק והפשיעה המתגברת נגד עמנו בגדה המערבית ובאלקודס - תנועות סטודנטים באוניברסיטת תל אביב (שייח' מוניס) מזמינים אתכם להשתתף  בהפגנת "תמיכה וסולידריות עם בני עמנו האיתנים המותקפים בשכם".

אם תרצו: אות קין וסמל לכניעת האוניברסיטה

שי רוזנגרטן, ראש אגף פעילים ארצי בתנועת אם תרצו: ''העובדה שבכניסה לאוניברסיטת תל אביב מושמעות קריאות בעד שהידים ואינתיפאדה, ונשיא האוניברסיטה לא טורח בכלל לצאת ממשרדו ולסלק את המפגינים היא אות קין וכניעה מבישים".

עוד הוסיף ואמר: "אם מישהו מלכלך את הכניסה לבית שלך אתה אומר שאתה לא אחראי על הכניסה? חלון הראווה של אוניברסיטת תל אביב הפך להיראות כמו מפגן טרור באמצע ג'נין. מגיע לסטודנטים באוניברסיטת תל אביב נשיא שידאג לשמור על ביטחונם. איך אפשר ללמוד בכיתה לצד מי שאומרים ''נמשיך את מאבק השהיד''? מה קורה פה?''