צפו כוחות הביטחון עצרו שני מבוקשים מחוליית הטרור 'גוב האריות'

לוחמי צה"ל, שב"כ ומג"ב עצרו במהלך הלילה 11 מבוקשים במרחב אוגדת יהודה ושומרון וחטיבת הבקעה והעמקים, שניים מן העצורים משויכים לתשתית הטרור 'גוב האריות' | אין נפגעים לכוחותינו

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/10/22 10:11 ב בחשון התשפג

כוחות הביטחון עצרו שני מבוקשים מחוליית הטרור 'גוב האריות'
צילום: דובר צה"ל

שובר גלים: לוחמי צה"ל, שב"כ ומג"ב עצרו במהלך הלילה 11 מבוקשים במרחב אוגדת יהודה ושומרון וחטיבת הבקעה והעמקים; שניים מן העצורים משויכים לתשתית הטרור ׳גוב האריות׳. לוחמי צה״ל, שב״כ ומג״ב פעלו הלילה במספר מוקדים באוגדת יהודה ושומרון, בין היתר בכפר עג'ה ובעיר חברון. המבוקשים שנעצרו הועברו להמשך חקירת כוחות הביטחון.

כוחות מיחידת דובדבן וסיירת גבעתי, יחד עם לוחמי השב"כ, פעלו בעיר שכם ועצרו שני מבוקשים השייכים לתשתית הטרור ׳גוב האריות׳. במהלך הפעילות הכוחות ירו לעבר חשודים שירו לעברם.

צילום: דובר צה"ל

בפעילות לוחמי צה"ל ומג"ב בכפר צוריף ובמחנה הפליטים דהיישה שבחטיבה המרחבית עציון, נעצרו שני מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור. במהלך הפעילות חשודים יידו אבנים והשליכו בקבוקי תעברה ומטענים לעבר הלוחמים, שהגיבו באמצעים לפיזור הפגנות. זוהו פגיעות.

צילום: דובר צה"ל

הלוחמים פעלו גם בכפר עבוד שבחטיבה המרחבית אפרים ועצרו חמישה מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור. בנוסף, הכוחות פעלו בכפר ביתוניא ובמחנה הפליטים ג'ילזון שבחטיבה המרחבית בנימין, ועצרו שלושה מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור.

מתקפלים: ארבעה פעילי גוב האריות הסגירו את עצמם לרשות הפלשתינית

אחרי שכוחות הביטחון פשטו על דירת מסתור בקסבה של שכם ששימשה כמעבדה לייצור מטענים של פעילים מרכזיים בתשתית הטרור "גוב האריות" וחיסולו של אחד מבכירי הארגון, ודיע אלחוח, עם מחבלים נוספים, נראה שההרתעה עושה את שלה.

חברי מיליציית גוב האריות

חברי מיליציית גוב האריות צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

במהלך הלילה הסגירו עצמם ארבעה מפעילי הארגון לידי מנגנוני הביטחון של הרשות הפלשתינית. אחד מהדמויות שהסגירו עצמם הוא מחמוד אל-בנא, שנחשב לאחד מראשי הארגון, הוא פרסם פוסט ברשתות שסביר את המעשה. "הייתי מבוקש על ידי הכיבוש, חבר לדרך של שהידים ואסירים. עשיתי לכובש מה שיכולתי, חברים שלי נפלו לצדי, נפצעתי כמה פעמים ואפילו הכריזו על מותי יותר מפעם אחת, אבל תודה לאל אני בחיים".

הוא הוסיף: "אחרי התייעצות עם חבריי למאבק הוסכם עם אחינו במנגנון הביטחון שנסגיר את עצמנו כדי להגן עלינו מהכובש, שהפר את כל החוקים בעולם ועשה מאמצים לחיסול המוני בו נפל חברי לדרך אחי ודיע אל-חוח". לצד המילים הללו, בערוצים שונים הזכירו את העובדה כי הוא בן יחיד להוריו אחרי שאחיו חוסל לאחרונה.