הרב הראשי של ירושלים תומך בשקד: "מאחל לך שתקבלי את המנדט"

על רקע הודעתה של איילת שקד כי היא ממשיכה לרוץ בבחירות לכנסת, הרב אריה שטרן, רבה של ירושלים תומך באיילת שקד. במכתב ששלח, כתב הרב: "תורמת רבות לחיזוק הציביון היהודי של המדינה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/10/22 07:55 א בחשון התשפג

הרב הראשי של ירושלים תומך בשקד: "מאחל לך שתקבלי את המנדט"
הרב אריה שטרן, מסביר את אי הזמנת בנט למרכז הרב, צילום: Noam Revkin Fenton/Flash 90

חיזוק מפתיע לאיילת שקד: איילת שקד, יושבת ראש הבית היהודי כינסה אתמול מסיבת עיתונאים בה שמה סוף לשמועות סביב המשך ריצתה בבחירות. שקד הצהירה כי היא ממשיכה לרוץ עד הסוף. על רקע מצבה של שקד בסקרים, שם היא עדיין לא עוברת את אחוז החסימה, תמיכה מפתיעה לשקד.

המכתב של הרב שטרן והתודה של שקד:

"חיזוק הצביון היהודי של המדינה"

הרב אריה שטרן, רבה האשכנזי של ירושלים מחזק את ריצתה של איילת שקד ואף מאחל לה שתקבל את המנדט להמשיך בפעילותה הציבורית, כך במכתב שפרסם אמש (ג') הרב. עוד מוסיף הרב שטרן במכתב על פעילותה של שקד במהלך השנים: "תורמת רבות לחיזוק הציביון היהודי של המדינה לפי מיטב המסורת של השיטה הדתית-הלאומית".

איילת שקד

איילת שקד צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

המכתב המלא של הרב שטרן:

"באתי בזה לאחל לך שתקבלי את המנדט להמשיך בפעולותייך בהן את עוסקת, ותורמת רבות לחיזוק הציביון היהודי של המדינה לפי מיטב המסורת של השיטה הדתית-הלאומית. בתודה, בברכה ובהצלחה. הרב אריה שטרן"

שקד: "מקבלת דחיפה אדירה מהציבור"

במסיבת העיתונאים שערכה אמש אמרה שקד: "החל מרגע פרסום הידיעות שאני שוקלת לפרוש, אני מקבלת דחיפה אדירה מהציבור. דחיפה אדירה המלווה בדאגה גדולה. ביממה האחרונה, הפרסומים הביאו לתזוזה בקרב הציבור האידיאולוגי שנפשי נקשרה בנפשו, פתאום חדרה ההכרה שהנה, נותרנו בלי פתק בקלפי.

מבט ימינה, מבט שמאלה, ומופיעות רק דמויות שמעולם לא הצבענו להן ולעולם לא נצביע עבורן. אלה מאז ומעולם היו ימין חזק בדיבורים, ואלה אינם מייצגים את הממלכתיות עליה גדלנו ובשמה אנו מוכנים למסור את נפשנו. אני כאן כדי לעצור את חרושת השמועות, אני רצה עד הסוף".