המהלך של הרב דרוקמן נגד איילת שקד

מכתב שיפורסם בעיתוני סוף השבוע מאת זקן רבני הציונות הדתית, הרב דרוקמן יקרא לציבור להצביע עבור מפלגתו של סמוטריץ': "להצביע למפלגות שעוברות בוודאות את אחוז החסימה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/10/22 18:20 ל בתשרי התשפג

המהלך של הרב דרוקמן נגד איילת שקד
הרב דרוקמן, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

הרב דרוקמן במכתב פתוח לציבור: בעיתוני סוף השבוע יפורסם מכתב מאת הרב חיים דרוקמן, זקן רבני הציונות הדתית בו הוא קורא לציבור להצביע למפלגת 'הציונות הדתית'. הרב מנמק את טענותיו בכך שאין להצביע עבור מפלגות שלא יעברו בוודאות את אחוז החסימה, כשהוא רומז מן הסתם למפלגת 'הבית היהודי' של איילת שקד.

המכתב המלא:

מכתב הרב דרוקמן

מכתב הרב דרוקמן צילום: הרב דרוקמן

במכתב כותב הרב כך: "הבחירות הקרובות גורליות מאוד למדינת ישראל, מוכרחים להצביע ולעשות זאת אך ורק למפלגות שעוברות בוודאות מוחלטת את אחוז החסימה", ואז מוסיף הרב את למי כן להצביע: "אנו קוראים להצביע לרשימת הציונות הדתית באות ט" הרב מסיים את דבריו וכותב: "רשימת הציונות הדתית גדולה וחזקה תחזק בעזרת השם את זהותה היהודית של המדינה, את בטחונה ואת ההתיישבות בארץ".

פגית הרב דרוקמן וחברי הבית היהודי

כזכור, לפני ראש החגים, נפגשה איילת שקד וחברי מפלגת הבית היהודי עם הרב דרוקמן, בביקור אז אמרה שקד: "ערב ראש השנה, באנו רשימת הבית היהודי לקבל ברכת שנה טובה מזקן רבני הציונות הדתית, הרב דרוקמן שליט"א", והוסיפה: "כל אחד אמר לרב את אשר על ליבו. הרב שמע, חיזק אותנו ובירך אותנו בשנה טובה ומתוקה. שנה טובה לכל בית ישראל".

הפוסט של שקד לאחר הפגישה עם הרב דרוקמן: