הותר לפרסום: אשת ראש עירייה בצפון נעצרה בחשד לסחיטה באיומים

לאחר חקירה סמויה שהתנהלה ביאח"ה, המשטרה עיכבה לחקירה ארבעה חשודים בחשד לסחיטה באיומים של איש עסקים מוכר, ביניהם אשתו של ראש עיר מהצפון

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/10/22 08:19 כט בתשרי התשפג

הותר לפרסום: אשת ראש עירייה בצפון נעצרה בחשד לסחיטה באיומים
להב 433, צילום: Flash90

היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433, עיכבה הבוקר (ב') לחקירה ארבעה חשודים, ביניהם אשתו של נבחר ציבור, בחשד למעורבות בביצוע עבירה של סחיטה באיומים כלפי איש עסקים פעיל ציבור.

על פי החשד, חלק מהחשודים, שעיסוקם בתחום החקירות הפרטיות, איימו כל אחד על פי חלקו, על איש העסקים שאם לא יחדל מעיסוקו ומעורבותו בפוליטיקה המקומית, ישלחו למקורביו חומרים שיביכו אותו.  בהמשך, אף מומש האיום. 

במהלך הפעילות הבוקר בוצעו חיפושים בבתי החשודים ובמשרדיהם ונתפסו מוצגים לצורכי חקירה. במסגרת החקירה נגבו עדויות וצפויים להיחקר מעורבים נוספים. החקירה מנוהלת על ידי משטרת ישראל ובליווי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.

סגן ראש עירייה במרכז נחשד בקבלת דבר במרמה ובניסיון להכניס תיירת מאוקראינה

בשבוע שעבר, במסגרת חקירה המתנהלת ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433, נעצר מקסים בביצקי, סגן ראש עיריית ראשון לציון בחשד לקבלת דבר במרמה וניסיון כניסה לארץ שלא כדין.

בביצקי נחקר באזהרה נבחר ציבור ברשות מקומית וכן תיירת מאוקראינה, אשר הגיעה לישראל בטיסה. בתום החקירה, שוחרר סגן ראש עיריית ראשון לציון בתנאים מגבילים ומעצרה של התיירת הוארך בבית המשפט השלום בעיר.