רצח יואל להנהגל: מפקד משטרת קריית שמונה יודח מתפקידו

סגן ניצב ניר ששון יודח מתפקידו בעקבות כשלים בתפקודם של השוטרים שנקראו לאירוע בו נרצח יואל להנהגל, והחליטו לעזוב את הזירה לאחר שהפרידו בין שני הצדדים

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/10/22 15:45 כח בתשרי התשפג

רצח יואל להנהגל: מפקד משטרת קריית שמונה יודח מתפקידו
צילום: באדיבות המשפחה

רצח יואל להנהגל: מפקד תחנת משטרת קריית שמונה, סגן ניצב, ניר ששון, יודח מתפקידו בעקבות כשלים בתפקודם של השוטרים שנקראו לאירוע, בו נרצח יואל להנהגל, כך על פי המלצתו של מפקד המחוז הצפוני של המשטרה, ניצב שוקי תחאוכה.

מבדיקה שנעשתה לאחר מותו של הנער, עלה כי השוטרים מתחנת קריית שמונה הגיעו למסיבה לפני הרצח בעקבות דיווחים של נערים שטענו כי להנהגל תקף את חברתו וסימם אותה. הדיווחים התבררו כלא נכונים, והשוטרים עזבו את המקום לאחר שהפרידו בין שני הצדדים.

כזכור, לפני כשבועיים, נרצח יואל להנגהל, תלמיד ישיבה בן 18 מנוף הגליל, באירוע הדקירה בקרית שמונה. במהלך אותו לילה התקבל דיווח במוקד המשטרה אודות גבר שנדקר במהלך קטטה. מחקירה ראשונית עלה כי הקורבן השתתף במסיבת יום הולדת סמוך לכיכר ההסתדרות בקרית שמונה במהלכה נדקר לאחר שפרצה קטטה במקום. מותו של להנהגל נקבע בשעות הבוקר. שוטרי המחוז הצפוני עצרו קטין בן 15 מחצור הגלילית החשוד בדקירה, והוא עוכב לחקירה.

ראש עיריית נוף הגליל: סוכת החג תהפוך לסוכת אבלות

ראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט, ספד: "אתמול בבוקר יואל להנגהל, תלמיד ישיבה בן 18 מנוף הגליל, עולה חדש שרק לפני חצי שנה הגיע לארץ, בנה  סוכה בביתו שברחוב ציפורן. הוא היה שמח וסיפר על תוכניותיו להתגייס לשירות קרבי בצה"ל. איש לא תיאר לעצמו שסוכת החג תהפוך לסוכת אבלות". 

"בערב, למרבה האסון הכבד, יואל יצא עם חבר למסיבה בקריית שמונה  ובמהלך תקרית אלימה אשר נסיבותיה נחקרות על ידי המשטרה, נפצע באורח קשה והבוקר נפטר. אבידה גדולה וכל כך מיותרת.  חיים שלמים שנגדעו בגלל מעשה אלימות שבעיניי הוא מעשה טרור לכל דבר ועניין. ליבי עם ההורים גידיאן ובת שבע, עם כל המשפחה וקהילת בני המנשה היקרה. מי ייתן ולא תדעו עוד צער".