יוסי שמואלי נדקר על ידי שכנו: "חברים של בראל מהיחידה הצילו אותו"

ניצה שמואל כתבה בחשבון הפייסבוק שלה כי ביום חמישי האחרון הגיע לבר של בנה בראשון לציון שכן אלים, שדקר את בעלה ואף הכה אותו | "הגעתם לאירוע ולא נעשה כלום", האשימה את משטרת ישראל

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/10/22 08:12 כח בתשרי התשפג

יוסי שמואלי נדקר על ידי שכנו: "חברים של בראל מהיחידה הצילו אותו"
בראל חדריה שמואלי ז"ל, צילום: דובר צה"ל

אביו של חלל צה"ל בראל חדריה שמואלי ז"ל, יוסי שמואלי, נדקר במהלך סוף השבוע האחרון. רעייתו ניצה שמואלי כתבה על המקרה בעמוד הפייסבוק הפרטי שלה ולטענתה, שכן המתגורר בסמיכות לבר שברשות בנה בראשון לציון דקר את יוסף ואף הכה אותו.

"אחרת מי יודע איך היה נגמר"

"לבן שלי יש בר 'בראל' בראשון לציון רוטשילד 113", פתחה ניצה וכתבה אמש (ש') בחשבון הפייסבוק שלה. "ביום חמישי האחרון בשעה 23 בלילה ירד שכן שגר מעל הבר, ביקש מיוסי אבא של בראל להנמיך את המוזיקה. יוסי לא הספיק לענות לאותו אדם אלים, ומי שמכיר את יוסי הוא אדם שרחוק מאוד מחוצפה ואלימות. יוסי נדקר וקיבל מכות מאותו אדם אלים, ויום אחרי האלים הזה הגיע שוב לבר בשעת הצהריים והמשיך לאיים".

בסיום מילותיה פנתה ניצה שמואלי למשטרת ישראל: "שלא תגידו לא ידעתם. הגעתם לאירוע ולא נעשה כלום, ממש במקרה חברים של בראל מהיחידה היו במקום והצילו את יוסי מהידיים של האדם האלים. אחרת מי יודע איך היה נגמר". 

נזכיר במוצאי השבת, 21 באוגוסט 2021, התפתחה התפרעות אלימה סמוך לגדר הביטחון בצפון רצועת עזזה, במהלכה מחבל ירה לעבר לוחם מג"ב, סמ"ר בראל חדריה שמואלי ז"ל ופצע אותו באורח אנוש. לאחר מספר ימים נקבע מותו בבית החולים "סורוקה".