חבר ימינה לשעבר: "שקד נלחמה על הממשלה, היא חשבה שהיא טובה"

חבר הכנסת מתן כהנא תוקף את איילת שקד וטוען כי היא חשבה שהממשלה טובה. על בצלאל סמוטריץ אמר כהנא: "משהו רע עבר על סמוטריץ בשנתיים האחרונות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/10/22 19:24 כז בתשרי התשפג

חבר ימינה לשעבר: "שקד נלחמה על הממשלה, היא חשבה שהיא טובה"
כהנא., צילום: Avshalom Sassoni‎‏/Flash90

תוקף את חבריו לשעבר. חבר הכנסת מתן כהנא התראיין היום (ז') בתוכנית 'פגוש את העיתונות' ודיבר על חבריו למפלגה לשעבר איילת שקד בצלאל סמוטריץ. כהנא שכזכור, עזב את מפלגת ימינה, מתמודד לבחירות הקרובות מהמקום התשיעי במפלגת 'המחנה הממלכתי' של בני גנץ.

כהנא תקף בראיון את איילת שקד, חברת מפלגתו לשעבר ואמר בתגובה לראיון בנתנה לעמית סגל בו תקפה את נפתלי בנט, שתרמה רבות לשימור הממשלה הקודמת. כהנא אמר: "לאיילת שקד יש מניות בכורה בממשלה שהקמנו, היא נלחמה כמו לביאה כדי לשמר אותה". כהנא הוסיף ואמר: "היא ידעה שזאת ממשלה טובה". עח סיכוייה לעבור את אחוז החסימה אמר כהנא: "היא לא תיכנס לכנסת הבאה".

שקד

שקד צילום: פלאש 90

כהנא דיבר גם על יושב ראש הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ ואמר: "משהו רע עבר על סמוטריץ בשנתיים האחרונות, הוא נלחם בכל הדברים שיקרים לנו, בגללו אנשים לא הגישו לי כוס מים ולא לחצו לי יד. הוא נלחם בדברים הממלכתיים, נלחם בחוק האזרחות, קרא לא להכניס אנשים לבתי כנסת". 

כהנא דיבר גם על היחסים עם המפלגות החרדיות כשאמר: "אין לי מלחמה עם החרדים, לא נתכופף בפניהם כי יש לנו את הדרך שלנו ונעמוד עליה גם בממשלה הבאה". כהנא כזכור, נחשב לסדין אדום בקרב המפלגות החרדיות לאחר הרפורמות שהעביר בכשרות וברישום הנישואים.