אביב גפן חושף למי הוא מצביע

אביב גפן התארח בועידת המשפיעים של 'חדשות 12' וחושף מה תהיה הצבעתו בבחירות הקרובות ולאיזה תפקיד בזירה הפוליטית סירב. גפן מסביר מה גרם לשינוי בעמדתו הפוליטית

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/10/22 17:36 כה בתשרי התשפג

אביב גפן חושף למי הוא מצביע
אביב גפן, צילום: Tomer Neuberg/FLASH90

התרגלנו בשנים האחרונות לשמוע מאביב גפן אמירות פוליטיות וגם חשבונות נפש על יחסיו עם הימין הישראלי, היום גפן המשיך לשתף את הקהל בדעותיו. בראיון שנתן היום ליאיר שרקי בועידת המשפיעים של 'חדשות 12' שיתף גפן שבבחירות הקרובות הוא מתכוון להצביע ל -'מחנה הממלכתי' של בני גנץ: "למרות שאני חבר של לפיד, אני סומך על גנץ. הגיע זמנו" והוסיף: "החרדים יישבו איתו, אני סומך עליו, הגיע הזמן שלו והוא יכול לעשות ממשלה יציבה".

צפו בדברים של אביב גפן:

קיבל הצעה להתמנות לשר התרבות וסירב

גפן אף חשף כי קיבל הצעות מכמה מפלגות להיכנס לפוליטיקה ואף הוצע לו תפקיד שר התרבות, אך הוא פסל את ההצעות. בשנים האחרונות עבר גפן סוג של מהפך והחל להביע דעות הקרובות יותר למרכז ואף התקרב לציבור הימני והמתנחלים, תוך שהוא מבקש סליחה על התבטאויות חריפות שהשמיע בעבר כנגד המתנחלים.  

גפן הפנה ביקורת מאשימה כלפי מחנה השמאל ואמר: "גיליתי שגם השמאל שכח מהי סובלנות. אני חושב שאני בשמאל כי חרטתי על דגלי כבוד ואהבת אדם, אבל גם כשאתה זז בשמאל אתה חוטף אש".