הרשימה המלאה: מתכננים את החופשה הבאה? אלה היעדים הכי ידידותיים לתיירים באירופה

בסקר שערך מגזין התיירות הנחשב Condé Nast Traveler נבחרו עשרת היעדים הכי ידידותיים לתיירים באירופה. אז מי בראש? הרשימה המלאה בפנים

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/10/22 13:53 כד בתשרי התשפג

מתכננים את החופשה הבאה? אלה היעדים הכי ידידותיים לתיירים באירופה
אירלנד, צילום: shutterstock

מתכננים את החופשה הבאה ולא יודעים באיזה יעד לבחור? מגזין התיירות הנחשב 'Condé Nast Traveler' ערך סקר גולשים שיהפוך את ההחלטה שלכם לקלה יותר. בסקר בחרו אלפי המצביעים איזו מדינה היא הידידותית ביותר לתיירים באירופה על פי חוויותיהם האישיות. אז מי נבחרה במקום הראשון? התשובה היא אירלנד.

שילוב בין טבע ואנשים נחמדים

"אינספור דיווחים עולמיים כינו ללא הרף את תושבי אירלנד כחלק מהחביבים ביותר למבקרים, והקוראים שלנו מרגישים אותו דבר; זו הסיבה שהם קבעו שאירלנד היא במקום הראשון למדינות הידידותיות ביותר באירופה", נכתב ב- Condé Nast Traveler. כשהגולשים משבחים את השילוב במדינה בין טבע, עיר ואנשים נחמדים. למקום השני בדירוג הגיעה פורטוגל ובמקום השלישי נבחרה על ידי הגולשים יוון.

אירים

אירים צילום: shutterstock

מנכ"ל תיירות אירלנד, ניאל גיבונס אמר על הזכיה במקום הראשון: "אני שמח שאירלנד זכתה בתואר המדינה הידידותית ביותר באירופה, ודבלין לעיר הידידותית ביותר בסקר הקוראים השנה. שוב ושוב, המחקר מראה לנו שהידידות של האנשים שלנו היא אחת מנקודות המכירה הייחודיות שלנו. קבלת הפנים החמה הופכת את האי אירלנד לבחירה נהדרת לחופשה. השבחים האלה של קוראי המגזין נותנים לתיירות לאירלנד עוד פלטפורמה מצוינת להמשיך ולקדם את אירלנד ברחבי העולם כיעד חובה לראות".

הרשימה המלאה:

1. אירלנד

אירלנד

אירלנד צילום: shutterstock

2. פורטוגל

פורטוגל

פורטוגל צילום: shutterstock

3. יוון

יוון

יוון צילום: shutterstock

4. איסלנד

איסלנד

איסלנד צילום: shutterstock

5. פינלנד

פינלנד

פינלנד צילום: shutterstock

6. טורקיה

טורקיה

טורקיה צילום: shutterstock

7. דנמרק

דנמרק

דנמרק צילום: shutterstock

8. הולנד

הולנד

הולנד צילום: shutterstock

9. איטליה

איטליה

איטליה צילום: shutterstock

10. ספרד

ספרד

ספרד צילום: shutterstock