אלפי מטיילים פקדו את גוש עציון

בית ספר שדה כפר עציון עדכנו על רישום גבוהה במיוחד והגעה של למעלה מאלף מטיילים לטיולים השונים: "כל מי שאוהב את הארץ את המורשת שלה, את סיפורי התנ"ך והטבע ימצא פה את הסיור שמתאים לו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/10/22 12:55 יז בתשרי התשפג

אלפי מטיילים פקדו את גוש עציון
צילום: דוברות

הציבור בישראל הצביע ברגליים והגיע לטייל במרחבי הארץ ובפרט ביהודה ושומרון. בבית ספר שדה כפר עציון עדכנו היום (ד')  על רישום גבוהה במיוחד והגעה של למעלה מאלף מטיילים לטיולים השונים שהתקיימו בבית ספר שדה. 

בטיול שפתח את החג לבריכות שלמה השתתפו כ 250 איש ובפסטיבל העליה לרגל בשיתוף תיירות עציון יותר מ 300 איש. לחצר הראשונים הגיעו כ500 איש ולאמת הביאר כ200 איש נוספים בנוסף לקחו חלק משפחות בסיורים בנחל המעינות וצפו בחזיון האור קולי הייחודי המספר סיפור כפר עציון עד לנפילתו ערב הכרזת העצמאות.

עמיחי נעם, סמנכ"ל בבית ספר שדה כפר עציון: "אנחנו שמחים על כך שגוש עציון ממשיך להיות מוקד תיירות משמעותי לכלל הציבור הישראלי. חילונים, דתיים, חרדים כל מי שאוהב את הארץ את המורשת שלה, את סיפורי התנ"ך והטבע ימצא פה את הסיור שמתאים לו. הנוכחות הגבוהה בגוש של מטיילים מוכיחה את זה ואנחנו שמחים שיש עוד הרבה מעיינות, הרבה מסלולים והרבה מקום לקלוט מטיילים נוספים"