"אני אהרוג אותך": פעיל עוצמה יהודית הותקף

דוד דהן הותקף הבוקר באמצעות סכין יפני על ידי אדם בזמן תלה שלטי בחירות של עוצמה יהודית בעיר בית שמש | איתמר בן גביר: "הם עברו מסרטונים לסכינים, ההסתה של גנץ ולפיד הובילה הלילה לתקיפה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/10/22 13:59 יב בתשרי התשפג

"אני אהרוג אותך": פעיל עוצמה יהודית הותקף
בן גביר, צילום: David Cohen/Flash90

פעיל עוצמה יהודית, דוד דהן, תלה במהלך הלילה שלטי בחירות של עוצמה יהודית ברחבי בית שמש. בבוקר הבחין דהן באדם שתולש שלטים. דהן ניגש אליו ושאל אותו מדוע הוא תולש את השלטים. בתגובה, שלף התולש סכין יפני, וחתך את דהן בידו. על פי דהן, התוקף אף הוסיף ואמר לו: "אני אהרוג אותך". בעקבות החבלה, פונה דהן להמשך טיפול רפואי בבית חולים. 

צילום: עוצמה יהודית

יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר הגיב ואמר כי "הם עברו מסרטונים לסכינים. ההסתה של גנץ ולפיד הובילה הלילה לתקיפה של פעיל עוצמה יהודית בבית שמש. לפיד וגנץ חייבים לעצור את גל ההסתה".

https://twitter.com/itamarbengvir/status/1578317738388656129

למרות החלטת ועד הקיבוץ: בן גביר הגיע לאיילת השחר

למרות החלטת ועד הקיבוץ של איילת השחר על הביטול הכנס, יו"ר עוצמה יהודית הגיע אמש (ה') לאיילת השחר וקיים את הכנס ברחבת הדשא של הקיבוץ. לכנס הגיעו גם מספר מפגינים שמחו על קיום האירוע.

במהלך האירוע אמר יו"ר עוצמה יהודית: "ארגנו כאן כנס לבקשת עשרות חברי קיבוץ, שרצו לשמוע אותנו, וזה גרם לועד הקיבוץ לנסות להוריד לנו את השאלטר ולסתום לנו את הפה. איבתיסאם מרעאנה שתומכת בלהשמיד את זיכרון יעקב, הייתה כאן - וממנה לא מנעו להופיע במועדון הקיבוץ. חופש הביטוי זה גם החופש שלנו. זה לא יעזור לכם סותמי פיות - לא תשתיקו אותנו".

הטרור החקלאי לא פוגע רק באיתמר בן גביר - אלא בכם

יו"ר עוצמה יהודית פנה לתושבי הקיבוץ, כולל אלו המתנגדים לכנס, ואמר: "אנחנו פה גם בשבילכם. הטרור החקלאי לא פוגע רק באיתמר בן גביר - אלא בכם.  אלה שרוצים פרוטקשן ומשתלטים על האדמות בגליל, רוצים לפגוע בכל עם ישראל". 

צילום: David Cohen/Flash90

עוד הוסיף ואמר כי: "הם יודעים שאנחנו נשמור על חיילי צה"ל, ניתן חסינות לחיילים שלנו ונשנה את הוראות הפתיחה באש. הם יודעים שאנחנו ננצח כי באמת הגיע הזמן שלנו לחזור ולהיות בעלי הבית של המדינה הזו".