ניסיון פיגוע בהר חברון: מחבלים ירו לעבר רכב ישראלי, אין נפגעים

נהג ישראלי שהגיע לכניסה ליישוב דיווח כי רכב חולף ירה לעברו בציר חורסה בין נגוהות לאדוריים, אין נפגעים | הוכרז נוהל 'פטיש חם' וכוחות רבים סורקים את האזור כדי לתפוס את המחבלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/09/22 23:00 ג בתשרי התשפג

ניסיון פיגוע בהר חברון: מחבלים ירו לעבר רכב ישראלי, אין נפגעים
חיילים בפעילות הלילה, צילום: דובר צה"ל

חשד לפיגוע ירי בהר חברון: ירי בוצע הערב (ד') לעבר רכב ישראלי בהר חברון. הנהג, שלא נפגע מהירי, הגיע לשער של היישוב נגוהות בהר חברון ודיווח כי בוצע לעבר ירי על ציר 'חורסה', סמוך לצומת אדוריים שבמרחב החטיבה המרחבית יהודה. מבדיקה שנערכה במקום, נמצאו פגיעות ירי ברכבו. בעקבות האירוע, הוכרז נוהל 'פטיש חם', וכוחות רבים הוקפצו לציר והתחילו בסריקות באזור כדי לתפוס את המחבלים.

ניסיון פיגוע ברכבת ישראל: מצוד אחר המחבל

פיגוע גדול נמנע במהלך החג אודות לערנות של כוחות הביטחון: מחבל שזהותו טרם ידועה הניח מכשול על פסי הרכבת שבין עכו לכרמיאל במטרה לגרום לירידת הרכבת מהפסים ולהביא למותם של הנוסעים, המכשול הוסר אבל המחבל עדיין מסתובב חופשי. 

במהלך החג עצרו כוחות שב"כ צעיר ערבי תושב עכו בחשד שהוא ביצע את ניסיון הפיגוע אבל לאחר חקירה ממושכת הוחלט לשחרר את הצעיר, כעת מתמקדים כוחות הביטחון במצוד אחר המחבל, עד כה ללא הצלחה. 

מחבל חוסל סמוך לשכם | ארבעה מבוקשים נעצרו

נזכיר כי בתחילת השבוע ערכו לוחמי גולני מארב מתוכנן לחוליית מחבלים פלשתינים שביצעו מספר פיגועי ירי לאחרונה סמוך לעיר שכם בחטיבה המרחבית שומרון. דובר צה"ל מעדכן כי הלוחמים זיהו חמושים נוסעים ברכב ורוכבים על אופנוע. הלוחמים ירו לעבר הלוחמים והצליחו לחסל את אחד המחבלים, שהיה חלק מהחולייה שביצעה פיגוע ירי לעבר היישוב הר ברכה בשבוע שעבר.