הטלפון שלכם בסכנה: עדכנו מהר את הוואטסאפ

שני מיליארד משתמשי האפליקציה האהובה וואטסאפ היו חשופים לפגיעה בטלפון הנייד בעקבות פרצת אבטחה שהתגלתה באפליקציית המסרים, כך תעדכנו את הטלפון ותגנו על הטלפון שלכם

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/09/22 21:29 ב בתשרי התשפג

הטלפון שלכם בסכנה: עדכנו מהר את הוואטסאפ
וואטסאפ.שימו לב, צילום: shutterstock

אין ישראלי שלא מכיר ומשתמש באפליקציית המסרים האהובה וואטסאפ. אבל מסתבר שהמשתמשים היו חשופים לפרצת אבטחה מסוכנת שיכלה לפגוע גם בטלפון שלכם. פרצת האבטחה לא הייתה חידועה למשתמשים אבל לאחרונה חל שינוי שעורר את תשומת ליבם. 

לפני כשבועיים שחררה חברת וואטסאפ עדכון חדש לאייפון ולאנדרואיד שלמעשה מתקן את פרצת האבטחה, ברבים מהמכשירים עודכנה הגרסה באופן אוטומטי, אבל מומלץ שלא לקחת סיכון ולוודא שגם הטלפון שלכם מוגן. מי שלא יעדכן את הגרסא יהיה חשוף להודעות זדוניות שמועבורת בוואטסאפ ויכולות לפגוע בטלפון החכם. 

כך תוודאו שאפליקציית הוואטסאפ שלכם מעודכנת: 

  • היכנסו לחנות האפליקציות 
  • חפשו וואטסאפ בשורת החיפוש
  • ליחצו על 'עדכון' האפליקציה

לא רק וי כחול: עדכון מטורף של וואטסאפ משנה את הכללים

לפני כחודשיים דיווחנו כי וואטסאפ, ממשיכה לעדכן את הפיצ'רים השונים שלה, במטרה להציב את עצמה כחברה שנמצאת בשורה הראשונה בשמירה על פרטיות המשתמשים השונים ובכך בין היתר למנוע זליגת משתמשים למתחרות שלה.

בעדכון מאתר wabetainfo נמסר כי החברה עובדת כעת על האפשרות להסתיר את הסטטוס המקוון - הכיתוב במעלה הצ'אט בו הצד השני רואה אם אתם מחוברים או לא, העדכון ייכנס כך לפי האתר באחד העדכונים  הקרובים של האפליקציה.  

תוכלו לחסום משתמשים מלראות אם אתם מחוברים לוואטסאפ

אתר wabetainfo היה ער לעניין המטריד ובמשוב משתמשים שעשה, הרבה משתמשים ביקשו את הפיצ'ר המדובר שייתן להם אפשרות להיות בוואטסאפ בלי חשש. האתר בישר בהתרגשות כי וואטסאפ הקשיבה למשוב שעשו והחברה הוסיפה את הפיצ'ר בו אפשר לבחור מי יכול לראות מתי אתם מחוברים בוואטסאפ, מה שיהיה זמין בעדכון עתידי של האפליקציה.