סיימתי לנקות לחג והתחילה הלידה: התינוקות הראשונים של שנת תשפ"ג

בזמן שישבתם סביב שולחן החג העמוס, במרכז הרפואי פדה פוריה נולדה התינוקת הראשונה של שנת תשפ"ג: "אמא אל תזמיני אורחים אני הולכת ללדת בחג"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/09/22 20:50 ב בתשרי התשפג

סיימתי לנקות לחג והתחילה הלידה: התינוקות הראשונים של שנת תשפ"ג
אחת מהלידות הראשונות, צילום: צילום באדיבות המרכז הרפואי לגליל

לידה ראשונה לשנה החדשה: את לידות תשפ״ג במרכז הרפואי פדה פוריה, פותחת עינב גפני מקרית טבעון שילדה דקות ספורות אחרי 18:00 וממש עם כניסת החג והשנה החדשה. הסבתא המאושרת מספרת שלמרות שבתה הייתה רק בסוף שבוע 38 היא הרגישה שתלד בחג: ״היא אמרה לי אמא אל תזמיני אורחים  אני הולכת ללדת בחג״.

היולדת עינב ובן זוגה רם ארז הוסיפו,״זה אושר גדול, לא יכולה להיות מתנה טובה יותר לשנה החדשה״. בני הזוג עדיין לא בחרו שם לתינוקת שהיא בתם השלישית. ונולדה במשקל 2,960 ק״ג . תחריר מסאלחה, סגנית אחות אחראית חדר לידה שהיתה המיילדת של עינב, סיכמה ״כל הצוות התרגש יחד עם הסבתא.

במרכז הרפואי לגליל נולדו 13 תינוקות מאז כניסת החג ועד הצהריים. אחת היולדות המאושרות היא נעמה מרדכייב, בת 30 מעכו, שזו הלידה השנייה עבורה ועבור בעלה גיל. נעמה ילדה בת בלידה רגילה, במשקל 3.5 ק"ג. "בקרוב אחגוג את יום הולדתי ה-30, ועבורי זה כמו מתנת יום הולדת מוקדמת ומתנה נפלאה לרגל השנה החדשה", היא אומרת.  לסיום אומרת נעמה: "חוויית הלידה היתה נהדרת ומרגשת מאוד, ואני מודה למיילדת איילת יוגב ולכל הצוות המדהים. זו הרגשה מיוחדת מאוד ללדת עם תחילתה של השנה החדשה, ואני מאחלת שנה טובה, שנת שלווה ובריאות לכולם".

לידה בהלל יפה

לידה בהלל יפה צילום: המרכז הרפואי הלל יפה

התינוקות הראשונים של תשפ"ג במרכז הרפואי הלל יפה: בזמן שכל המשפחה אכלה ארוחת חג, הודיה שמש מזכרון יעקב הגיעה ל"הלל יפה" לקבל את המתנה שלה לתשפ"ג – בן, שישי במספר, במשקל 3.536 ק"ג. "הלידה הייתה חלום", היא מסכמת את חווית ראש השנה שלה. "בערך בשעה 14:30 בדיוק סיימתי להכין את הבית לחג, שהשנה אנחנו אירחנו", מספרת הודיה שמש בת ה- 37 מזכרון יעקב. "כבר כמה ימים שאני עם צירים והייתי מספר פעמים במיון. בסוף החלטתי שכשהוא ירצה לצאת – הוא יצא. מיד שסיימתי הכול, פתאום ירדו המים ובעלי הסיע אותנו מיד למיון של 'הלל יפה'  - מה שנקרא, בחר לעשות את זה בערב ראש השנה. מבחינתי זו המתנה הכי טובה שיכולתי לקבל לשנה החדשה".