בחירות 2022

הבית היהודי: שקר מוחלט - סמוטריץ יצטרך לצום בכמה ימי כיפור

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ טען כי שקד מקיימת מגעים לפרישה מהחיים הפוליטיים בתגובה לתפקיד, בבית היהודי לא נשארו חייבים: שרשרת שקרים שעליהם הוא יצטרך לצום

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/09/22 15:30 כז באלול התשפב

הבית היהודי: שקר מוחלט - סמוטריץ יצטרך לצום בכמה ימי כיפור
סמוטריץ', צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

אחרי שפורסם כי סמוטריץ אמר לפעילים כי מתקיימים מגעים לפרישה של שרת הפנים איילת שקד מהמירוץ לכנסת ה-25 בתמורה לתפקיד, בבית היהודי תוקפים: "שקר".

במפלגת הבית היהודי אומרים היום כי: "בהמשך לפרסומים השקריים מבית היוצר של בצלאל סמוטריץ, שהם המשך ישיר לשרשרת השקרים עליהם הוא יצטרך לצום בכמה ימי כיפור, נבהיר כי מדובר בשקר מוחלט מצוצץ מהאצבע.

אנחנו מבינים שיש מפלגות שבונות על הקולות של הבית היהודי, אך צר לנו לאכזב, הבית היהודי תרוץ עד הסוף. הדבר הכי ברור מכל הסקרים הוא שבלי הבית היהודי לא תהיה ממשלת ימין ותקום ממשלה עם הערבים. רק איתנו תוכל לקום ממשלת ימין יציבה ל-4 שנים שתפתור את בעיות יוקר המחייה והיעדר הביטחון והמשילות".

כאמור, התגובה החריפה מגיעה אחרי שחבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', אמר אתמול (ה') לפעילים כי מתקיימים מגעים לפרישתה של  שקד, כך פורסם ב-N12. 

בכנס שהתקיים במטה המפלגה במודיעין נאמר על ידי סמוטריץ' כי הוא מקיים מגעים עם אנשיה של שקד לפרישתה מהתמודדות לכנסת ה-25 והיא בתמורה תזכה לתפקיד שישרת את המחנה הלאומי.