שר הביטחון: עצרנו יותר מ-1,000 טרוריסטים בחודשים האחרונים

שר הביטחון גנץ באוגדת איו"ש לאחר הערכת מצב ושיח עם המח"טים בגזרה: "עצרנו ופגענו במעל אלף טרוריסטים בחודשים האחרונים - ממשיכים לפעול באופן נחוש נגד הטרור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/09/22 17:10 כד באלול התשפב

שר הביטחון: עצרנו יותר מ-1,000 טרוריסטים בחודשים האחרונים
גנץ באוגדת איו"ש, צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון בני גנץ, ביקר היום (ג') באוגדת איו"ש יחד עם ראש אגף התכנון ובניין הכוח הרב זרועי אלוף יעקב בנג׳ו, מפקד פיקוד מרכז אלוף יהודה פוקס, מפקד אוגדת איו"ש תא"ל אבי בלוט וראש המנהל האזרחי תא״ל עטילה פארס.

צפו:

ביקור על רקע פעילות מוגברת של הטרור

שר הביטחון ערך סיור במרחב האוגדה וכן קיים שיח עם מפקדים ולוחמים במהלכו ביקש לשבח את פעילותם מול האתגרים הביטחוניים ובמיוחד בתקופה האחרונה ולמול העלייה באירוע הפח"ע בגזרה. מדברי שר הביטחון: "אני מסיים סיור באוגדת איו"ש על רקע הפעילות המוגברת מול הטרור. בחודשים האחרונים עצרנו ופגענו במעל לאלף טרוריסטים".

גנץ בביקור

גנץ בביקור צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

גנץ סיפר על הביקור: "שוחחתי עם המח"טים הגזרתיים, וביקשתי להעביר להם את הערכתי ואת הערכתם של כל אזרחי ישראל לפעולות בשטח והדגשתי בפניהם את חופש הפעולה המלא לסיכול, ואת הצורך לנהוג באופן נחוש, ממוקד ואחראי מול האתגרים המורכבים שבפניהם אנו עומדים. אני יודע שיש לנו על מי לסמוך".

שר הביטחון סיים: "אנחנו פועלים באופן נחוש נגד הטרור – ובאופן נכון בכדי לאפשר למי שלא מעורבים בו חיים של רווחה כלכלית ואזרחית. חשוב שיהיה ברור: כל מי שקם להורגנו – דינו שלא יקום. נשים עליו את ידינו - בעומק השטח, בצירים ובמעברים. בכל שעה ובכל מקום. מחוללי הטרור הם אלו שפוגעים באוכלוסייה הפלסטינית, בפרנסתה וביכולת לקדם את האינטרסים שלה. אנחנו נמשיך לפעול ככל שיידרש".