מרב מיכאלי: הבולען הוא הזדמנות לפיילוט להגעה מדורגת בימי ראשון לצבא ולעבודה

שרת התחבורה הגיעה הבוקר למקום בו נפער הבולען במחלף השלום בנתיבי איילון, ועדכנה: "רק כשנהיה בטוחים שאכן הכל בטוח, היציאה הזאת מצפון למחלף השלום תפתח מחדש" | מחסור בצוותים להפעלת רכבות בשל ריבוי דיווחי מחלה של נהגים ופקחים

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/09/22 10:28 כב באלול התשפב

מרב מיכאלי: הבולען הוא הזדמנות לפיילוט להגעה מדורגת בימי ראשון לצבא ולעבודה
השרה מיכאלי באזור הבולען, צילום: ללא

מחלף השלום בנתיבי איילון לכיוון דרום נחסם לתנועה, בעקבות הבולען שנפער אתמול. הבוקר צפויים להימשך שיבושים ועומסים רבים בכביש איילון והנהגים מתבקשים שלא להגיע ברכביהם הפרטיים לעיר. שרת התחבורה מרב מיכאלי הגיעה הבוקר (א') לאזור הבולען בנתיבי איילון, כשברקע ישנו מחסור בצוותים להפעלת רכבות בשל ריבוי דיווחי מחלה של נהגים ופקחים.

"אני שמחה שציבור נשמע לקריאה שלנו, ואני רואה שהתנועה הבוקר זורמת והדברים בשליטה", אמרה השרה מיכאלי. "עשינו הלילה בדיקות מאוד מקיפות ולכן יכולנו לפתוח מחדש את הכביש מתוך ודאות שהוא בטוח. בטיחות כל הנוגעות והנוגעים בדבר היא בראש מעיינינו ואכן בטוח לפתוח את הכביש וגם תנועת הרכבות התחדשה בשעה 05:00 בבוקר בכל הזהירות הנדרשת ובכל האחריות". 

בנתיבי איילון הודיעו הבוקר כי סתמו את החור הגדול שנפער במחלף השלום והעריכו כי חידוש התנועה יתבצע בעוד 48 שעות. "עבודת התיקון נמשכת כדי לוודא שלא יהיו שום הפתעות נוספות, ורק כשנהיה בטוחים שאכן הכל מתוקן והכל בטוח, היציאה הזאת, מצפון למחלף השלום תפתח מחדש", עדכנה השרה.

לסיום היא אמרה: "אני רוצה לקרוא לציבור להמשיך להימנע ככל האפשר מלהגיע מצפון. ויותר מזה, זאת הזדמנות אדירה למצוא איך אפשר לנסוע ולהגיע בתחבורה ציבורית או שיתופית. אני שמחה גם ששר הביטחון אימץ את ההמלצה שלי ואפשר לחיילות וחיילים להגיע בצורה מדורגת ולצמצם את ההגעה לקריה והסביבה. בנוסף, זאת הזדמנות לראות בזה פיילוט להגעה מדורגת בימי ראשון לצבא ולמקומות עבודה כדי שגם בשגרה נוכל להפחית את העומס שלנו".

עבודות סתימת הבולען |

עבודות סתימת הבולען | צילום: Avshalom Sassoni/Flash90