צפו בתיעוד בולען ענק נפער בנתיבי איילון | שינויים בחזרת החיילים לבסיסים

בולען ענק נפער בנתיבי איילון במהלך השבת, הכביש יסגר למשך הלילה ובבוקר צפויים עומסי תנועה כבדים. מיכאלי: הימנעו מהגעה לאזור צפון תל אביב | צומצמה הגעת החיילים לקריה

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/09/22 19:45 כא באלול התשפב

בולען ענק נפער בנתיבי איילון | שינויים בחזרת החיילים לבסיסים
הבולען בנתיבי איילון, צילום: דוברות המשטרה

בולען ענק נפער הערב (שבת) במחלף השלום לכיוון דרום בנתיבי איילון סמוך לקניון עזריאלי, והמשטרה מעדכנת כי נחסם לתנועה - כביש 20 לדרום  5 נתיבים לפני העלייה למחלף השלום. התנועה בכביש 20 פתוחה באמצעות 2 נתיבים בלבד וצפוי עומס תנועה במקום. לא היו נפגעים. 

צמצום הגעת חיילים למחנה הקריה

שרת התחבורה, מרב מיכאלי, שהגיעה למקום מסרה המשרד מטפל בבולען באמצעות נתיבי איילון, "אנחנו מטפלים בו ובודקים שאין עוד עוד בולענים, שאין עוד מקומות שיכולים להיפער בהם כאלה בורות. הבדיקה נמשכת, ולכן בהמשך ייסגר איילון דרום מגלילות למשך הלילה". בדבריה קראה שרת התחבורה לציבור שלא להגיע לאזור צפון תל אביב מחר והמליצה להישאר לעבוד בבית או להיעזר בתחבורה ציבורית.

דובר צה"ל מעדכן כי הוחלט על צמצום ההגעה, למחנה "רבין" (הקריה), בסיסי גלילות והמחנות במרחב גוש דן. בנוסף, המפקדים יתאימו את זמני הגעת המשרתים לכלל בסיסי צה"ל ברחבי הארץ על פי הצורך ובהתאם לעומסים הצפויים. 

עדכון רכבת ישראל בעניין הבולען בתל אביב

משטרת ישראל הנחתה על סגירת המסילות באזור. בשל זאת הופסקה תנועת הרכבות בין תחנות ת"א ההגנה (מדרום) ות"א סבידור מרכז (מצפון), תחנת ת"א השלום נסגרה לשירות. כמו כן חלים שינויים במסלולי הרכבות, תדירותן וזמני יציאתן. בהתאם לכך ובאופן זמני, לא ניתן לנסוע בנסיעה רציפה מיעדים צפוניים לת"א ליעדים דרומיים לת"א (לדוגמא מחיפה לבאר שבע וכ'). תנועת הרכבות תשוב לסדרה עם קבלת אישור המשטרה לפתיחת המסילות.

בארגון נהגי האוטובוסים מסרו כי בכוונתם לעבוד שעות נוספות כדי להתגבר על העומסים. "אנו קוראים לציבור להמשיך ולהתבסס על נסיעה באוטובוסים לא רק בעתות משבר אלא גם בשגרה. רק כך נקל את התלות ברכבים הפרטים ונוכל לשפר עוד יותר את התחבורה הציבורית. נהגי האוטובוסים ימשיכו לעמוד לימין הנוסעים בכל עת וזמן".

מרב מיכאלי בזירה

מרב מיכאלי בזירה צילום: ללא

צילום: דוברות המשטרה

צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

צילום: Avshalom Sassoni/Flash90