כמו בסרט: שני תושבי ירושלים תלו קטין על וו מחובר לקיר בכדי לסחוט אותו

שני תושבי ירושלים נעצרו בעקבות חשד שעלה לעבירות של סחיטת כסף באיומים מקטינים. בחיפוש על פי צו בית משפט שנערך בביתו של אחד מהחשודים, בני משפחתו איימו, גידפו ותקפו את השוטרים שפעלו במקום

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/09/22 14:12 יט באלול התשפב

כמו בסרט: שני תושבי ירושלים תלו קטין על וו מחובר לקיר בכדי לסחוט אותו
צילום: דוברות המשטרה

משטרת ישראל עצרה לאחרונה בירושלים חשודים בסחיטה ואיומים על קטינים ועבירות נוספות. מהחקירה עולה כי באחד המקרים תלו את אחד הקורבנות על וו מחובר לקיר בכדי לסחוט אותו. בימים הקרובים צפויים נגד החשודים כתבי אישום.

הפרשה החלה לפני מספר חודשים בעקבות חשד שעלה לעבירות של סחיטת כסף באיומים מקטינים. בעקבות כך, החלה חקירה סמויה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים במהלכה בוצעו מגוון פעולות חקירה, נאספו ראיות ונגבו עדויות. בנוסף, על פי החשד במהלך החקירה איימו החשודים על אחד מהנערים שסחטו בכדי שלא יפליל אותם. 

איימו, גידפו ותקפו את השוטרים

בסוף החודש שעבר, עברה החקירה לשלב הגלוי ונעצרו שני החשודים בביצוע עבירות של סחיטה באיומים וחטיפה כלפי שני נערים שנפלו קורבן למעשיהם. בחיפוש על פי צו בית משפט שנערך בביתו של אחד מהחשודים, בני משפחתו איימו, גידפו ותקפו את השוטרים שפעלו במקום.

החשודים |

החשודים | צילום: דוברות המשטרה

חוקרי ימ"ר ירושלים איתרו את הנערים שנסחטו ומהחקירה עלה כי אחד הקורבנות שנסחטו, חשוד במעורבות של עבירות סחיטה ואיומים בעצמו. עוד עלה כי החשודים השתמשו באלימות ואכזריות כלפי הנערים במטרה לסחוט אותם. באחד המקרים, עפ״י החשד, הם תלו את הקורבן על וו המחובר לקיר בדירה באזור מודיעין. 

עוד נמצא כי אחד הקורבנות הכיר את החשודים ובשלב מסוים הוא נחטף על ידם באיומי סכין לביתו של אחד החשודים, ושם נסחט באיומים בכדי שיתן להם גישה לחשבונות הבנק של בני משפחתו. חוקרי המשטרה חשפו כי לאחר מעשה הסחיטה ובמשך תקופה של כחודש, נמשכו סכומי כסף רבים מחשבונות משפחתו של הקורבן על ידי הקורבן בעצמו, ואלו הועברו לחשודים, זאת לנוכח מעשי הסחיטה והאיומים. 

מעצרם הוארך בארבעה ימים נוספים

שני חשודים בשנות ה-20 לחייהם, תושבי ירושלים, סחטו באיומים וכוח למעלה ממאה אלף שקלים ותכשיטים של משפחת אחד הקורבנות בשווי של עשרות אלפי שקלים שעברו לידיהם.

מעצרם של שני החשודים הוארך מעת לעת ולאחר שחוקרי ימ"ר ירושלים גיבשו תשתית ראייתית לביצוע המעשים, היום הוגשה נגדם הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדם בימים הקרובים כתב אישום, ומעצרם הוארך בארבעה ימים נוספים עד ליום ראשון ה-18.9.