בחירות 2022

אחרי האיחוד ברודני מחדד מסרים: "נשאף לממשלה רחבה"

ראש עיריית גבעת שמואל ומי שתופס את המקום השני ברשימה המאוחדת אחרי איילת שקד, הבהיר כי הרשימה לא שוללת מפלגות אחרות, למעט אלו הלא ציוניות: "בסופו של דבר לא אני אהיה זה שמרכיב את הממשלה למעלה, יהיו מפלגות גדולות שיעשו את זה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/09/22 10:28 יז באלול התשפב

אחרי האיחוד ברודני מחדד מסרים: "נשאף לממשלה רחבה"
יוסי ברודני, צילום: חדשות כיפה

ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני, ומי שהיה ראש רשימת הבית היהודי לכנסת, התאחד הבוקר (ג') עם שרת הפנים איילת שקד, כאשר השניים הכריזו על ריצה משותפת ברשימה אחת לקראת הבחירות הכלליות לכנסת ה-25 שיערכו בחודש נובמבר. כזכור, רק בתחילת השבוע הודיעה שקד על פירוק השותפות בינה לבין שר התקשורת יועז הנדל, שנותר במפלגת הרוח הציונית. 

"נשאף לממשלה רחבה כמה שיותר"

בראיון שהעניק לגלי צה"ל לאחר ההודעה הרשמית על האיחוד, אמר ברודני כי הרשימה לא פוסלת אף מפלגה, למעט אלו הלא ציוניות. "אנחנו בעד ממשלת אחדות, אנחנו חושבים שממשלה רחבה היא ממשלה יציבה יותר כדי לשרת את עם ישראל". על פי הסקרים האחרונים, שקד לא עוברת את אחוז החסימה, ונראה כי ברודני בהחלט מודע לעניין. "בסופו של דבר לא אני אהיה זה שמרכיב את הממשלה למעלה, יהיו מפלגות גדולות שיעשו את זה. אנחנו נשאף לממשלה רחבה כמה שיותר. מי שיעשה חרמות, לא יהיה בה". 

כך יראה ההסכם בין הבית היהודי לאיילת שקד

ההסכם יובא לאישור מרכז הבית היהודי.  במסגרת ההסכם הרשימה תרוץ תחת השם הבית היהודי עם אות ב'. על פי ההסכם, שקד תעמוד בראש ותקבל את מקומות: 1,3,5,6 ואילו ברודני יקבל את המקומות 2,4,7.