צפו חטא על פשע: נהג באוטובוס ללא רישיון והסיע 17 שוהים בלתי חוקיים

לוחמי ומסתערבי משמר הגבול עצרו שלושה חשודים בארגון הסעות של שוהים בלתי חוקיים, במסגרת הפעילות נתפס אוטובוס עם מסתור מאולתר ברצפה ובתוכו נתפסו 17 שוהים בלתי חוקיים

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 13/09/22 08:47 יז באלול התשפב

חטא על פשע: נהג באוטובוס ללא רישיון והסיע 17 שוהים בלתי חוקיים
צילום: דוברות המשטרה

חקירה שהתנהלה ביחידה המרכזית של מג"ב מרכז הובילה לפעילות של בלשי היחידה ומסתערבי החטיבה הטקטית נגד חשודים בארגון הסעות של שוהים בלתי חוקיים. בתחילת השבוע התקבל דיווח כי האוטובוס עושה את דרכו מכיוון יהודה ושומרון למרכז דרך מעבר רנתיס. כוחות מג"ב נערכו להגעת האוטובוס ועצרו אותו בכביש 444.

צילום: דוברות המשטרה

בבדיקה של כוחות מג"ב באוטובוס נתפסו 17 שוהים בלתי חוקיים ונהג תושב כפר קאסם שנהג ללא רישיון נהיגה על אוטובוס. בנוסף בחיפוש של לוחמי מג"ב באוטובוס התגלה מסתור מאולתר אשר ככל הנראה שימש את המארגנים להחבאת השוהים הבלתי חוקיים בעת שעברו במעברים. 

המסתור היה תחת רצפת האוטובוס וכאשר פתחו אותו לוחמי מג"ב גילו מדרגות ומעין חדרון ובו על פי החשד הסתתרו השוהים הבלתי חוקיים. במקביל עצרו כוחות משמר הגבול עוד שני חשודים בארגון ההסעות. כלל החשודים והממצאים הועברו לחקירה ביחידה המרכזית של מג"ב מרכז. שניים מתוך השוהים הבלתי חוקיים נכלאו והוגשו נגדם כתבי אישום בגין עבירות קודמות. מעצרם של החשודים הוארך.