רב ומזרחי: נחשף המועמד השני של מפלגת נעם לכנסת ה-25

הרב ישראל אביטן, רב קהילה בגבעת אולגה הוא המועמד השני לכנסת מטעם מפלגת נעם והוא יעמוד בראש המטה המסורתי של המפלגה. אבי מעוז: "יחד נביא להצלחת נעם בבחירות הקרובות לכנסת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/09/22 08:34 טז באלול התשפב

רב ומזרחי: נחשף המועמד השני של מפלגת נעם לכנסת ה-25
הרב אביטן ומעוז, צילום: דוברות נעם

הרב ישראל אביטן הוא המתמודד השני מטעמה של נעם לרשימת המפלגה לכנסת ה-22. אביטן, 36, נשוי ואב לשלושה ילדים, מתגורר כיום בגבעת אולגה אליה עבר מהישוב שבות רחל. 

עם סיום הלימודים בישיבה היה שותף בהקמת הכולל בקבר רחל בבית לחם, ולהתיישבות במקום. משמש כיום כרב קהילה בגבעת אולגה ועומד בראש התכנית לבוגרי הצבא בישיבת ההסדר במקום. הרב ישראל אביטן הוא מועמד מספר 2 במפלגת נעם לכנסת ה 25 ויעמוד החל מהיום בראש המטה המסורתי שיפעל להביא את התמיכה לנעם גם מאוכלוסיה חשובה ורחבה זאת.

הרב אביטן

הרב אביטן צילום: יהונתן יפרח - דוברות נעם

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז הציג את הרב אביטן, ואמר: "הרב ישראל הוא רב קהילה, ורב בישיבת אולגה, בקיא ומעורב בציבור המסורתי בגבעת באולגה והסביבה ובעז"ה יחד נביא להצלחת נעם בבחירות הקרובות לכנסת".

הרב ישראל אביטן אמר כי הוא מגיע למפלגת נעם "מתוך תחושת שליחות גדולה, ומתוך אחריות גדולה, מתוך הרגשה שאנחנו נמצאים במצב חירום, פיקוח נפש ממש ונקראתי לדגל. אני מרגיש את הצורך ואת הלבבות הגדולים, הרבה לבבות בעם ישראל שמחכים לשמוע אותנו, הרבה אנשים שרוצים וצמאים למסרים ולקול הגדול והפשוט של נעם, שכל יהודי מחובר אליו. בעז"ה נגיע יחד עם אבי ויחד עם המפלגה לכל הלבבות הגדולים הללו ונצעיד את המפלגה קדימה. שהקב"ה יצליח את דרכנו בעז"ה".