זהבה גלאון תוקפת רב נוסף מהציונות הדתית: "מיזוגן ומחנך בישראל"

ראש מפלגת מרצ, זהבה גלאון, תקפה הערב בחריפות את הרב אלי סדן ואת המכינה הקדם צבאית בראשה הוא עומד: "מגוון השיעורים במכינה כולל הסתה נגד הקהילה הגאה, חילונים וכמובן - נשים. הפיות שפולטים את השנאה הזאת לא יקבלו עוד אגורה מתקציב המדינה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 11/09/22 21:22 טו באלול התשפב

זהבה גלאון תוקפת רב נוסף מהציונות הדתית: "מיזוגן ומחנך בישראל"
גלאון נגד הרב סדן, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

"תכירו את אלי סדן, מיזוגן ומחנך בישראל", כך כתבה הערב (א') בפוסט אותו פרסמה בחשבון הפייסבוק שלה, יו"ר מרצ זהבה גלאון, נגד הרב אלי סדן - מייסד וראש המכינה הקדם-צבאית בני דוד שבעלי, המכינה הקדם-צבאית הראשונה בישראל. הרב סדן הוא הרב השני אותו תוקפץ זהבה גלאון, כאשר הראשון שהותקף היה הרב יגאל לוינשטיין, שותפו של הרב סדן להנהגת מכינת עלי. 

הרב אלי סדן |

הרב אלי סדן | צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"את כל 'הטוב הזה' מפיץ אלי סדן על חשבוננו"

לאחר הפתיחה, גלאון המשיכה וכתבה: "ה'רב' אלי סדן הוא ממובילי המכינה בעלי בה מגוון השיעורים כולל הסתה נגד הקהילה הגאה, חילונים וכמובן - נשים. במילים עדינות, לכאורה שקולות - הוא שולח את כל הנשים למטבח. שלא יתפתו התלמידים לחשוב שנשים יכולות לנהל, לפקד או להוביל דבר מה. הנשים, הן בעלות יכולת מוגבלת בעיניו". 

יו"ר מרצ ציינה כי "את כל 'הטוב הזה' מפיץ אלי סדן על חשבוננו. תבינו, אנחנו משלמות לו את המשכורת מתקציבים ענפים שהמדינה מעבירה להם כל שנה. את התקצוב הזה אני אעצור. זאת לא עוד הבטחת בחירות שלי ושל מרצ. זאת משימת חיים עבורי בתפקידי בממשלה הבאה", התחייבה.

לסיום היא כתבה כי מרצ ישימו לדברים סוף "הפיות שפולטים את השנאה הזאת לא יקבלו עוד אגורה מתקציב מדינת ישראל. המדינה לא תתקצב אותם, וכספי המיסים של מדינת ישראל לא יזרמו לכיסי השנאה האלה".