פשע שנאה בשכונת עמישב ברמלה: "היטלר הגבר"

בסמוך לגני ילדים בשכונת עמישב ברמלה, הורים גילו כתובת שנאה שרוססה על אחד הבניינים: "כאן בלב מדינת ישראל אנחנו צריכים להתמודד עם שנאה כלפי ילדים יהודים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/09/22 19:40 טו באלול התשפב

פשע שנאה בשכונת עמישב ברמלה: "היטלר הגבר"
"היטלר הגבר", צילום: מנהלת עמישב

פשע שנאה ברמלה. הורים משכונת עמישב ברמלה המעורבת, גילו היום (א') בסמוך לגני ילדים בשכונה כתובת שנאה שרוססה על אחד הבניינים: "היטלר הגבר", רוסס.

אחת האימהות אמרה ל"חדשות כיפה": "הלם מוחלט, פשוט הלם. פשע שנאה נוראי. זה מצב בלתי אפשרי, מה ביקשנו – לחיות את חיינו בשקט. ילדים במדינת ישראל לא צריכים לחוות אנטישמיות בוטה של שנאה".

במנהל עמישב הזכירו כי "רק בשבוע שעבר בטקס ההנצחה לטבח במינכן, נאם נשיא גרמניה שטיינמאייר נגד האנטישמיות והאלימות כנגד יהודים, וכאן בלב מדינת ישראל אנחנו צריכים להתמודד עם שנאה כלפי ילדים יהודים. להיכן הגענו?!".

"אנחנו דורשים מהמשטרה והרשויות לעצור את מסע ההסתה הנוראי שהוביל למעשים האלו. מילים הורגות", אמרו בכעס, "ואם לא נעצור את זה עכשיו זה יהיה מסוכן".

"זה בדיוק הזמן לאסוף את האמל"ח והנשקים שנמצאים כאן, להגביר את ענישה בצורה חסרת פשרות כנגד כל גילוי שנאה פיזי או מילולי כלפי יהודים במדינת ישראל. רק צעדים אלו במהירות הרבה יבאו להשבת הביטחון והשקט לשכונה".