אזרחים ותיקים? מגיעה לכם חופשה בהנחה | כל הפרטים

האזרחים הוותיקים בישראל שהגיעו לגיל הפרישה יזכו בקרוב ל-20% הנחה על הזמנת לינה במלונות בישראל. ההטבה תינתן במשך שנה שלמה ממוצאי שבת ועד רביעי | נשיא התאחדות המלונות: "גאים לקחת חלק במיזם החברתי החשוב הזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/09/22 08:41 יב באלול התשפב

אזרחים ותיקים? מגיעה לכם חופשה בהנחה | כל הפרטים
אילוסטרציה, צילום: Nati Shohat/Flash90

יוזמה משותפת של שר התיירות, יואל רזבוזוב השרה לשוויון חברתי מירב כהן והתאחדות המלונות הביאה להטבה עבור האזרחים הוותיקים בישראל שהגיעו לגיל הפרישה: 20% הנחה על הזמנת לינה במלונות בישראל. ההטבה תינתן לאזרחים ותיקים במשך שנה שלמה ממוצאי שבת ועד רביעי (כולל) לא כולל חגים, כשההנחה תינתן על המחיר הנקוב בעת ההזמנה.

לאחרונה יצא קול קורא למלונות ולשאר מתקני הלינה התיירותיים בכל רחבי הארץ להצטרף ולהציע לציבור האזרחים הוותיקים בישראל להצטרף ליוזמה. עם היציאה לקמפיין בעוד כ-10 ימים יידע משרד התיירות את קהל היעד, האזרחים ותיקים, על ההטבה שתופעל באתר i-israel - אתר דרכו ניתן להגיע לאתרי המכר ולבצע את ההזמנה בהנחה.

"חיסכון משמעותי לציבור האזרחים הוותיקים בישראל"

נשיא התאחדות המלונות אבי ניסנקורן ברך על יציאתה לדרך של היוזמה המשותפת, ואמר: "אנחנו גאים לקחת חלק במיזם החברתי החשוב הזה, הנותן אפשרות לארח אזרחים בגיל השלישי ולהעניק להם חופשה מוזלת באמצע השבוע במלונות ברחבי הארץ".

השרים רזבוזוב וכהן

השרים רזבוזוב וכהן " צילום: דוברות

שר התיירות יואל רזבוזוב הסביר כי מדובר  ביוזמה עם רווח כפול: "חיסכון משמעותי לציבור האזרחים הוותיקים בישראל, ובאותו הזמן סיוע לתעשיית התיירות דווקא בימים בהם התפוסה נמוכה יותר. בזכות כך, נניע את המשק הישראלי, נסייע לתעשיית התיירות, ונאפשר לאזרחים ולאזרחיות הוותיקים בישראל חופשה במחיר נוח יותר".

השרה לשוויון חברתי מירב כהן אמרה כי היא "מאמינה שהמהלך יוביל גם לחיזוק ענף תיירות הפנים ויהפוך את היציאה לנופש במלונות בישראל למשתלמת יותר".