הרב חיים נבון על מרצ: "מנסה להרוויח לפני קריסתה בעזרת פרובוקציות ילדותיות"

בעקבות ההתקפות של זהבה גלאון נגד המכינה בעלי, הרב חיים נבון תוהה מה עובר על מרצ: "איך מפלגה שהייתה פעם חזקה ומרכזית עם קהל גדול ונאמן, עם ארגון נוער ופעילים רבים והתלהבות - הפכה לחורבה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/09/22 19:52 יא באלול התשפב

הרב חיים נבון על מרצ: "מנסה להרוויח לפני קריסתה בעזרת פרובוקציות ילדותיות"
הרב חיים נבון, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

במרכז קמפיין הבחירות של מרצ, עומדת המכינה בעלי. יו"ר המפלגה החדשה, זהבה גלאון הבטיחה כי אחרי הבחירות היא תפעל לשלול תקצוב ממכינות 'המסיתות' נגד הקהילה הגאה ואף כינתה את ראשי המכינה כ-"מתיימרים להיות מחנכים בישראל". הרב חיים נבון, פרסם פוסט בפייסבוק בו הוא תוהה מה עובר על המפלגה שהייתה פעם חזקה ומרכזית בכנסת.

אלה תולדות מרצ: מלווייתן לתן

"ההתנפלות של מרצ על מכינת עלי היא אירוע עצוב, לא כל כך לעלי, כמו למרצ עצמה", פתח הרב חיים נבון את דבריו, "איך מפלגה שהייתה פעם חזקה ומרכזית, עם בשורה ערכית (שגויה, ובכל זאת), עם קהל גדול ונאמן, עם ארגון נוער ופעילים רבים והתלהבות - הפכה לחורבה, שמנסה להרוויח עוד כמה דקות לפני קריסתה הסופית בעזרת פרובוקציות ילדותיות; בתקווה שבחסות חרחור המדנים והקטטות יצליחו לסחוב כמה קולות מאריות השמאל, וכך לשרוד למשך עוד מערכת בחירות אחת קצת מעל אחוז החסימה. אלה תולדות מרצ: מלווייתן לתן".

זהבה גלאון: "נפעל לשלול תקצוב מהמכינות של לווינשטין וסדן"

כזכור, ביום ראשון נפגשו יו"ר מרצ החדשה, זהבה גלאון ושר הבריאות, ניצן הורביץ עם ארגוני הקהילה הגאה. במהלך הפגישה, אמרה גלאון כי היא תפעל נגד מכינות וישיבות 'המסיתים' נגד הקהילה הגאה ואף הזכירה את שמותם של ראשי המכינה בעלי

"יש מי שמתיימרים להיות מחנכים בישראל, מכינות וישיבות, שמקבלים מימון מהמדינה ומרשים לעצמם לדבר באופן מסית, אפילו גזעני כלפי חברי הקהילה הלה"טבית על כל גווניה. בממשלה הבאה אנחנו נפעל לשלול תקצוב ממכינות שמסיתות נגד הקהילה בניהם גם הישיבות של לויינשטין וסדן", אמרה יו"ר מרצ החדשה.

נכניס למערכת החינוך את כל הנושא של המשפחה הלהט"בית

עוד הוסיפה ואמרה כי "חוץ מהמהלך הזה אנחנו נכנסים למערכת החינוך את כל הנושא של המשפחה הלהט"בית, תכניות סובלנות, הכשרה והכלה של הקהילה כדי שכל ילד גם אם הוא ביסקסואל מבני ברק וגם אם מדובר בילדה טרנסית מטייבה יידעו שהם לא צועדים לבד. אנחנו נשים סוף לאפליה בספר החוקים נגד כל פשעי השנאה וההדרה של להט"בים. אנחנו נדאג שיהיה חופש חיתון לכולם, נאפשר לכולם להתחתן לפי דרכם. הקול הלהט"בי יכניס את ניצן לכנסת".