ביצע עבירות מין בקטינות ברשתות החברתיות: כתב אישום הוגש נגד גבר ממושב תרום

כתב האישום מייחס לשמעון יפתחי ביצוע עבירות של בעילה אסורה בהסכמה, הטרדה מינית של קטין מתחת לגיל 15 וניסיון מעשה מגונה בקטין בנסיבות אינוס. הפרקליטות מבקשת להורות על מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/09/22 14:40 יא באלול התשפב

ביצע עבירות מין בקטינות ברשתות החברתיות: כתב אישום הוגש נגד גבר ממושב תרום
אילוסטרציה, צילום: דוברות המשטרה

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד שמעון יפתחי בן ה-29, תושב מושב תרום, בגין ביצוע עבירות מין במספר קטינות ברשתות החברתיות. 

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד הדס עמיר, הנאשם החזיק במשך מספר חודשים בחשבון "אינסטגרם" ובכרטיס סים באמצעותו פתח חשבון "וואטסאפ". באמצעות השימוש באפליקציות הללו הוא יצר קשרים עם קטינות וקיים איתן שיחות בעלות אופי מיני, תוך שהציג עצמו בכזב כקטין בשם "רום". במהלך ההתכתבויות ביקש הנאשם מהקטינות תמונות וסרטונים מיניים והטריד אותן מינית. כמו כן, הוא ניסה ליצור קשר עם מספר קטינות נוספות אך נחסם על ידי כולן.

אם לא די בכך, באחד המקרים פנה באמצעות האינסטגרם לאחת המתלוננות כבת 12, כאשר היה מודע לגילה, והשניים החלו לשוחח שיחות שכללו תוכן מיני. במספר הזדמנויות הנאשם ביקש מהמתלוננת שתשלח לו סרטונים אינטימיים שלה, וכך היא עשתה. בנוסף הנאשם שלח לה תמונות אינטימיות בעלות אופי מיני.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של בעילה אסורה בהסכמה, הטרדה מינית של קטין מתחת לגיל 15 וניסיון מעשה מגונה בקטין בנסיבות אינוס. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.