בחירות 2022

צפו "איזה מזל ששטפתי את הבית": נתניהו בביקור מפתיע אצל זוג סרוג מתל אביב

כחלק מהקמפיין של הליכוד, ראש הממשלה לשעבר פתח את מבצע 'דלת אל דלת', בו הוא מבקר אצל משפחות שלא הצביעו למפלגתו בבחירות האחרונות ומשכנע אותם לצאת ולבחור בבחירות הקרובות

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/09/22 18:45 ט באלול התשפב

"איזה מזל ששטפתי את הבית": נתניהו בביקור מפתיע אצל זוג סרוג מתל אביב
נתניהו, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בחירות 2022: פחות מחודשיים לבחירות, ויו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו פתח במצע 'דלת אל דלת' במטרה לשכנע משפחות שלא הצביעו לליכוד בבחירות האחרונות. בסרטון שפרסם ראש הממשלה לשעבר, נראים זוג דתי לאומי צעיר, כשהם נרגשים מהביקור מהפתיע.

אחרי שנים עם בנט: היועץ הסרוג מתחיל לעבוד עם נתניהו

מנהל הקמפיינים הבינלאומי, היועץ האסטרטגי, והפזמונאי משה קלוגהפט, מונה על ידי ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, כיועצו המיוחד לקמפיין הבחירות. לפני כשנה מונה ליועץ האסטרטגי של ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט. 

הרומן של קלוגהפט עם בנט התחיל כשהוא מונה ליועצו האסטרטגי בזמן שכיהן מנכ"ל מועצת יש"ע. בנובמבר 2012, ניהל קלוגהפט את קמפיין הבחירות של בנט לראשות מפלגת 'הבית היהודי-המפד"ל' שבהן גבר על זבולון אורלב. בבחירות 2013, ניהל את הקמפיין של המפלגה שבהן זכתה ב-12 מנדטים. הוא המשיך בתפקידים אלו גם בבחירות המקדימות בהן נבחר בנט מחדש לראשות התנועה. בנוסף שימש כיועץ אסטרטגי למשא ומתן הקואליציוני.

לקראת הבחירות לכנסת ה-21, עודד קלוגהפט את נפתלי בנט ואיילת שקד לפרוש מהבית היהודי ולהקים את מפלגת  הימין החדש. ביולי 2021 מונה על ידי ראש הממשלה נפתלי בנט ליועצו האסטרטגי. בשנים האחרונות עבד קלוגהפט עם בכירים ומנהיגים מדינות רבות בעולם, בהן אוסטריה, רומניה, גרמניה, גאורגיה קוסובו יוון.